دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آیا ناسا مدارکی که وجود موجودات فرازمینی را ثابت می‌کند، از بین می برد؟



اخبار,اخبارعلمی,تحقیقات  علمی

گری مک کینون : سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است.

  گری مک کینون که پس از نفوذ به پایگاه اطلاعاتی کامپیوترهای ناسا، ارتش آمریکا و پنتاگون به مدت 10 سال در برابر قانون استرداد مجرمین به آمریکا مقاومت کرد، به‌تازگی ادعای شوکه کننده‌ای را مطرح کرده است.
 
این مسئله هم چنان در صدر «تئوری‌های توطئه» باقی می‌ماند؛ اینکه سال‌هاست ناسا و دولت آمریکا می‌دانند که کره‌ی زمین توسط موجودات فرازمینی از کهکشان‌های بسیار دور تحت نظر است. شاید به این خاطر که مردم نتوانند واقعیت را بپذیرند و یا باعث رو به افول رفتن باورهای دینی و نظم جامعه شود، مسئله وجود موجودات فرازمینی سال‌هاست که از مردم پنهان می‌شود.

ماجرا از زمان شروع شد که در نوامبر سال 2000 پیمانکار سابق ناسا افشا کرد اسناد ناسا پیش از ارسال تصاویر ماهواره‌ای به زمین به‌صورت دیجیتالی ویرایش می‌شوند و موجودات فرازمینی از آن حذف می‌گردند. همین مسئله باعث شد آقای مک کینونِ 49 ساله تصمیم بگیرد که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورد.

مک کینون گفته است سیستم امنیتی پایگاه‌های اطلاعاتی سه سازمان نامبرده آن‌قدر نقطه‌ضعف داشت که او توانست برای 2 سال و 18 ماه به تمام سرویس‌های اطلاعاتی‌شان دسترسی داشته باشد. در گام اول وی در پایگاه ناسا به دو پرونده برخورد که یکی با عنوان «افسران غیرزمینی» با ذکر رتبه و نام و دیگری با عنوان «کالاهای مبادله شده بین سفینه‌ها». هرچند مک کینون می‌گوید در حال حاضر اسم افسران یا سفینه‌ها را جایی ثبت نکرده اما مدعی است در مراجعات بعدی هیچ اثری از پرونده‌هایی که اصطلاح « افسران غیرزمینی » در آن به‌کاررفته باشد، نیافت.  

 

 اخبار علمی  -  باشگاه خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
ناسا اعلام کرد حیات فرازمینی وجود دارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ناسا وجود حیات فرازمینی را تلویحا تأیید کرد


شاید بسیاری از افراد بدانند که ناسا در واقع یک سازمان وابسته به ارتش است و قطعاً موارد بسیار محرمانه‌ای دارد که با عموم در میان نمی‌گذارد. اما به نظر می‌رسد اعلام تلویحی وجود شواهد حیات فرازمینی قدمی در مسیر علنی‌کردن وجود این موجودات باشد.

زومیت: شاید بسیاری از افراد بدانند که ناسا در واقع یک سازمان وابسته به ارتش است و قطعاً موارد بسیار محرمانه‌ای دارد که با عموم در میان نمی‌گذارد. اما به نظر می‌رسد اعلام تلویحی وجود شواهد حیات فرازمینی قدمی در مسیر علنی‌کردن وجود این موجودات باشد.

شاید در سال‌های گذشته افراد بسیاری سعی داشتند تا وجود موجودات فرازمینی را اثبات کنند، اما چون ناسا هیچ وقت آن را تأیید و حمایت نکرده است، این افراد کمتر توانسته‌اند تلاش خود را به نتیجه برسانند. اما به تازگی یکی از مقامات ارشد ناسا پرده از این راز چندین ساله برداشته و وجود موجودات فرازمینی را رسما تایید کرده است.

محقق ارشد ناسا به نام آلن استفن می‌گوید:


در طی دهه‌ی آینده مطمئناً شواهد قوی در مورد وجود حیات فرازمینی بدست خواهیم آورد. شواهد قطعی و فیزیکی نیز در ۲۰ تا ۳۰ سال آینده کشف خواهند شد. ما به یافتن پاسخ سؤالی که هزاران سال است ذهن مردم را به خود مشغول کرده است، بسیار نزدیک شده‌ایم.

آن‌چه که از سخنان استفن می‌توان برداشت کرد این است که دولت آمریکا به دلایلی نامعلوم وجود این موجودات را تا به امروز علنی نکرده است و علاوه بر این گفته‌های استفن، مرگ مشکوک ویلیام کوپر که قصد داشت هدف ناسا را شفاف‌سازی کند، به شبهات مردم مبنی بر تلاش دولت آمریکا برای مخفی نگه داشتن این پدیده دامن زده بود.

حال که ناسا وجود حیات فرازمینی را تأیید کرده و آن را حتمی می‌داند، به نظر می‌رسد تلاش افرادی که در دهه‌های گذشته سعی داشتند تا این موضوع را برای عموم علنی کنند، بی‌پایه و اساس نبوده است.