دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آیا مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z جدی است؟



مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z

یکی از کاربران وبسایت Sony Mobile در بخش گفتگوی این وبسایت به نکته جالبی اشاره نموده است. او بعد از بررسی چندین تصویر که شما هم در ادامه آنها را مشاهده می کنید (و البته ویدئوهای مختلف از این گوشی) اعلام می کند که صفحه نمایش اکسپریا Z سونی به آن خوبی هم که عنوان می شود نیست.
او می گوید، شرکت سونی با اینکه رو به صفحه نمایش های ۱۰۸۰P آورده، هنوز دست از صفحه نمایش های بی کیفیت برنداشته است. ظاهرا قبلا اینچنین مشکلی در صفحه نمایش دو اسمارت فون اکسپریا TX و V نیز دیده شده است و کاربران مختلفی این مشکل را اعلام کرده اند که برای دیدن مشکل اعلام شده در مورد اکسپریا TX می توانید اینجا و اینجا کلیک نمایید. ظاهرا صفحه نمایش اسمارت فون اکسپریا TX در نسخه های مختلفی عرضه شده (با کیفیت های مختلف) که بعضی از آنها از کیفیت لازم برخوردار نبوده اند. گویا این مشکل همچنان ادامه دارد و در اسمارت فون های اکسپریا Z که در رویداد CES هم به نمایش گذاشته شد،این مشکل دیده شده است.
اما مشکل چیست؟  به نظر می رسد، هنگامی که با زاویه (از کناره ها) به صفحه نمایش نگاه می کنیم، صفحه نمایش بطور غیر معمولی سفید به نظر می رسد. این شخص می گوید که سایر کاربران هم این مشکل را در مورد اکسپریا TX اعلام کرده بودند تا سونی فکری به حال رفع مشکل آن کند، اما هیچ اتفاقی روی نداده است.

 مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z

  مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z

 مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z

 تصاویر را ببینید و نظر خود را در مورد این مشکل بگویید؟ آیا مشکل صفحه نمایش اکسپریا Z جدی است یا فقط سخت گیری های کاربران را نشان می دهد.

منبع:pcwar.com


ویدیو مرتبط :
صفحه نمایش jdc اکسپریا Z

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حل مشکل پرش صفحه مانیتور



 

 

حل مشکل پرش صفحه مانیتور

 

در صورتی که احساس میکنید هنگام کار با کامپیوتر، مانیتور چشم شما را اذیت میکند و یا دچار پرشهای گاه و بیگاه میشود، این مشکل ممکن است مشکلی نرم افزاری باشد که به راحتی و از طریق ویندوز قابل حل است.

بدین منظور:
از منوی Start به Control Panel بروید.
سپس بر روی Display دوبار کلیک کنید.
در پنجره باز شده به تب آخر یعنی Settings بروید و از آنجا بر روی دکمه Advanced کلیک کنید.
در پنجره جدید به تب Monitor بروید.
در آنجا می توانید میزان Screen Refresh Rate را تنظیم و مشاهده کنید؛ این مقدار بر حسب هرتز می باشد و هر چه عدد انتخاب شده بزرگتر باشد میزان پرش صفحه کمتر خواهد بود.
با OK کردن پنجره تنظیمات ذخیره میشود.

منبع:ترفندستان