دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آفیس ۲۰۱۰ از ماه ژوئن عرضه می شود



 

 

آفیس 2010

 

 

مایکروسافت اعلام کرد که نرم افزار آفیس ۲۰۱۰ از ماه ژوئن در چهار نسخه مختلف که بین ۹۹ تا ۴۹۹ دلار قیمت خواهند داشت عرضه می شود.

 


غول نرم افزاری دنیا ضمن اعلام این خبر تاکید کرد که تمام نسخه های بسته نرم افزاری آفیس ۲۰۱۰ در سیستم جدید "آفیس وب" نیز ارائه می شوند.

 


برنامه جانبی "آفیس وب" استفاده از این نرم افزار را از طریق یک مرورگر اینترنت امکانپذیر می کند به طوری که کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار روی رایانه خود می تواند وارد اینترنت شده و به صورت آنلاین از عملکردهای آفیس استفاده کند.

 


"آفیس" در حال حاضر محبوب ترین نرم افزار برنامه های نوشتاری و ایجاد پرونده های متنی اداری است.

 


نسخه های خانگی و دانشجویی آفیس ۲۰۱۰ که شامل برنامه های "وورد"، "اکسل"، "پاور پوینت" و "وان نوت" است ۱۴۹ دلار قیمت خواهد داشت و لیسانس این دو نسخه برای نصب بر روی سه رایانه مختلف اعتبار دارد.

 


برای خرید لیسانس استفاده (Product Key Card) برای یک بسته آفیس ۲۰۱۰ پیش نصب شده بر روی یک رایانه جدید کاربر باید ۱۱۹ دلار پرداخت کند.

 


همچنین نسخه Office Home and Business که علاوه بر برنامه های ذکر شده مجهز به سرویس Outlook نیز هست ۲۹۷ دلار قیمت دارد.

 


Office Professional که علاوه بر Outlook از سرویس "مایکروسافت پابلیشر" نیز برخوردار است به قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود.

 


ارزانترین نسخه این نرم افزار که Office Professional Academic دارد به قیمت ۹۹ دلار تنها در کتابفروشیهای دانشگاهها عرضه می شود.

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مایکروسافت و عرضه آفیس برای آیپد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه گوشی به همراه سیم‌كارت از دی‌ماه



 

 

 

محمدی گفت: البته شركت LG برای این كار به ما وعده داده است و اگر كسی به این شركت مراجعه كند می‌تواند گوشی موردنظر را دریافت كند.

 

فارس: سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول گفت: تا پیش از دهه فجر و در دی ماه لیست برندهای جدید همكار همراه اول در طرح باندلینگ (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) اعلام می‌شود.

 

اصغر محمدی با اشاره به مرحله جدید عرضه گوشی به همراه سیم كارت از سوی شركت ارتباطات سیار گفت: اسپانسر این كار شركت LG است تا گوشی‌های LG به همراه سیم‌كارت‌های همراه اول عرضه كند.

 

وی ادامه داد: در مدت نمایشگاه تله‌كام ثبت‌نام از علاقمندان جدید این بسته انجام شد تا پس از اتمام نمایشگاه با مراجعه به فروشگاههایی كه نمایندگی محصولات LG را دارند بسته گوشی و سیم كارت خود را دریافت كنند.

 

سرپرست اداره كل بازاریابی همراه اول با بیان اینكه این پكیچ‌ها در دو نوع 35 و 45 هزار تومانی عرضه می‌شد، گفت: این كار در حال حاضر انجام و گوشی‌ها نیز تحویل داده می‌شوند؛ اما برای ادامه این طرح با شركت‌های دیگر نیز وارد مذاكره شده‌ایم كه چنانچه قادر به ارائه شرایط مورد نظر ما هستند، در این طرح مشاركت داده شوند.

 

محمدی گفت: البته شركت LG برای این كار به ما وعده داده است و اگر كسی به این شركت مراجعه كند می‌تواند گوشی موردنظر را دریافت كند.

 

وی در خصوص اینكه آیا امكان خرید این بسته‌ها هم اكنون و پس از نمایشگاه تله‌كام نیز وجود دارد، گفت: منتظر هستیم ببینیم مقداری كه در نمایشگاه ثبت‌نام كرده‌اند، برای گرفتن گوشی‌ها مراجعه می‌كنند یا خیر.

 

محمدی افزود: البته تا پیش از دهه فجر از طریق سایت همراه، این امكان فراهم می‌شود كه متقاضیان هر گوشی مربوط به هر شركتی را كه می خواهند خریداری كنند و پیش از دهه فجر این كار حتما انجام خواهد ‌شد.

 

سرپرست اداره بازاریابی شركت ارتباطات سیار افزود: تا پیش از دهه فجر و در دی‌ماه آدرس تمامی فروشگاههایی كه باندلینگ گوشی (بسته گوشی به همراه سیم‌كارت) را انجام می‌دهند به روی سایت همراه اول قرار داده می‌شود.

 

وی در خصوص اینكه آیا گوشی‌ها با همان قیمت 35 و 45 هزار تومان ارائه خواهد شد، گفت: گوشی‌ها با همان قیمت قبلی عرضه خواهند شد؛ زیرا قیمت باید برای شركت به صرفه باشد.

 

محمدی در خصوص اینكه مذاكره با چه برندهایی انجام شده است، گفت: برای شركت‌های دیگر فراخوان شده است و ما آمادگی خود را اعلام كرده ایم كه اگر شركت‌های دیگر نیز بخواهند می‌توانند وارد این عرصه شوند؛ اما برندهای دیگر هنوز نهایی نشده است.

 

محمدی در پاسخ به اینكه چه میزان از ثبت‌نام‌ كنندگان در نمایشگاه برای دریافت گوشی مراجعه كرده‌اند، اظهار داشت: هنوز بازخوردی از بازار و از اینكه چه میزان از بازدید كنندگانی كه ثبت‌نام كرده‌اند برای خرید گوشی مراجعه كرده‌اند، نگرفته‌ایم./عصرایران