دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آغاز نخستین المپیك فضانوردان در فضا همزمان با رقابت‌های لندن!




چند کلمه کلیدی

 

همزمان با برگزاری مسابقات المپیك لندن، گروهی از فضانوردان كه تابستان جاری راهی ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهند شد، قصد دارند رقابت های ورزشی فضایی را همزمان با این رویداد مهم برگزار كنند.

به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان (ایسنا)، «سونیتا ویلیامز» فضانورد ناسا به همراه «آكیهیكو هوشیدا» از آژانس اكتشافات فضایی ژاپن و «یوری مالنچنكو» فضانورد روس 14 جولای (24 تیر) به ایستگاه فضایی بین المللی سفر خواهند كرد.

این گروه كه قصد دارند چهار ماه در ایستگاه فضایی مستقر شوند، به همراه سایر فضانوردان و همزمان با برگزاری مسابقات المپیك لندن از 27 جولای تا 12 آگوست (6 تا 22 مرداد) رقابت‌های المپیك تابستانی فضایی را برگزار می‌كنند.

«هوشیدا» در مصاحبه مطبوعاتی پیش از آغاز این مأموریت تأكید كرد: هنوز در خصوص نوع ورزش هایی كه قرار است در فضا انجام دهیم، تصمیم نگرفته‌ایم، اما انجام هر كاری كه باعث تشویق به انجام ورزش شود، بسیار مهم است.

پیش از این نیز همزمان با مسابقات المپیك زمستانی 2010 در ونكوور كانادا، 11 فضانورد حاضر در ایستگاه فضایی بین المللی و شاتل فضایی اندیور، مجموعه مسابقاتی مانند اسكی فضایی، شنا در حالت بی وزنی و لژ سواری در خلأ را برگزار كردند.... / خبرگزاری ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
مبارزه فینال علیزاده با قهرمان المپیك لندن (گرندپریكس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود



 

 

 

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

 

در پیست مجموعه ورزشی آزادی

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران همزمان با رقابت‌های آسیایی برگزار می‌شود

مسابقات موتوركراس قهرمانی ایران به‌طور همزمان با مسابقات آسیایی این رشته، 15 و 16 مهرماه در پیست آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبری فارس«توانا» سومین راند مسابقات آسیایی موتوركراس قرار است روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 مهرماه با حضور 9 تیم آسیایی در تهران برگزار شود و این رقابت فقط در كلاس 125 سی‌سی پیگیری خواهد شد.

بر این اساس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، یك دوره مسابقات قهرمانی كشور نیز در كنار این رقابت آسیایی برگزار خواهد كرد كه در آن موتورسواران از استان‌های مختلف كشور در 3 كلاس، 65 سی‌سی، 85 سی‌سی و 250 سی‌سی به رقابت با یكدیگر خواهند پرداخت.

در كلاس 85 سی‌سی علاوه بر موتورسوارن ایرانی یك موتورسوار به‌عنوان میهمان از كشور فیلیپن نیز حضور خواهد داشت.