دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد...




 

آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز/ جزئیات رفع نقص

 


آغاز توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد

 

 

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از توزیع اینترنتی کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۸۹ از امروز خبر داد و گفت: توزیع کارت تا یک ساعت پیش از زمان آغاز آزمون ادامه دارد.


محمدرضا مهرادفر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۸۹ در ۶ نوبت صبح و عصر پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴و ۲۵ اردیبهشت ماه ۸۹ در سراسر کشور برگزار می شود و داوطلبان از ساعت ۱۱ امروز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون www.azmoon.org و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.


وی خاطرنشان کرد: دریافت کارت ورود به جلسه از طریق این پایگاه اینترنتی تا یک ساعت قبل از شروع آزمون امکان پذیر خواهد بود و داوطلبان باید علاوه بر کارت ورود به جلسه، راهنمای آزمون مذکور را نیز از طریق همان پایگاه دریافت و مندرجات آن را به طور دقیق مطالعه کنند.


مهرادفر افزود: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، دین، زبان خارجه و یا عکس ملاحظه کنند لازم است در تهران مطابق جدول اعلام شده و در خارج از تهران به آدرس محل واحد دانشگاهی انتخابی خود مراجعه و نسبت به رفع نقایص موجود اقدام کنند.


رئیس مرکز آزمون در مورد زمان و نحوه رفع نقص کارت کنکور ارشد دانشگاه آزاد گفت: زمان رفع نقص کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت صبحها از ساعت ۸ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ است.


۴۵۰ هزار داوطلب کارشناسی ارشد در ۲۷۷ کد رشته امتحانی و در ۱۲۱ واحد دانشگاهی با یکدیگر به رقابت می پردازند. امسال حدود ۳۰ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پذیرش خواهند شد.... /  خبرگزارى مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت های خرید کالای ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز



  ،  اخبار

 

توزیع کارت کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از امروز

کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد روزهای 21، 22 و 23 اردیبهشت ماه با رقابت 622 هزار و 939 داوطلب برگزار می شود.

داوطلبان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامی از هم اکنون می توانند با مراجعه به سامانه مرکز آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

به گزارش مهر، دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد از پایگاه http://www.azmoon.org/ امکانپذیر شد.

کنکور کارشناسی ارشد 91 دانشگاه آزاد روزهای 21، 22 و 23 اردیبهشت ماه با رقابت 622 هزار و 939 داوطلب برگزار می شود.

در سال جاری تعداد رشته محل ها 31 درصد رشد و به تعداد رشته محل های این مقطع 504 رشته محل افزوده و در حال حاضر تعداد کل رشته محل ها به 2 هزار و 155 رسیده است./عصرایران