دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آغاز توزیع کارت آزمون کاردانی دانشگاه آزاد



 

 

 

کارت آزمون

 

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی پیوسته سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ صبح امروز به صورت اینترنتی آغاز شد.

 

توزیع کارت آزمون کاردانی پیوسته سال ۸۹ این دانشگاه به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org از ساعت ۱۱ صبح امروز ۵ مرداد آغاز شد و تا یکساعت پیش از شروع آزمون ادامه دارد.

 

داوطلبان این آزمون می توانند با وارد کردن شماره پرونده و کد رهگیری که در هنگام ثبت نام دریافت کرده اند، نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت ورود به جلسه خود از طریق سایت مرکز آزمون اقدام کنند.

 

اطلاعات فردی و آزمونی شخص داوطلب به همراه عکس وی در کارت ورود به جلسه درج شده است و داوطلبان در صورت وجود هر مشکلی می توانند در روزهای ۶ و ۷ مرداد ماه صبحها از ساعت ۹ تا ۱۳ و بعدازظهرها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با مراجعه به باجه رفع نقص پیش بینی شده برای رفع مشکل مراجعه کنند.

 

آزمون کاردانی پیوسته سال ۸۹ دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۸ مرداد ماه با رقابت ۲۱۰ هزار داوطلب این گروه برگزار می شود..../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه



کارت ورود به جلسه  , آزمون رشته‌های غیر پزشکی

 

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد از 11 تیرماه

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 15 و 16 تیرماه و آزمون رشته‌های پزشکی این دانشگاه در روز 29 تیرماه در 385 حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود.

توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های غیر پزشکی از روز 11 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 14 تیرماه ادامه دارد. در این آزمون 500 هزار داوطلب ثبت‌نام کرده‌‌اند که از این تعداد 51درصد مرد و 49 درصد زن هستند و در 439 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

براساس این گزارش در آزمون پزشکی این دانشگاه 245 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 68درصد زن و 32درصد مرد هستند و در 14 رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند. توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه آزمون رشته‌های پزشکی از روز 25 تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 28 تیرماه ادامه دارد.

نتایج نهایی آزمون رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریورماه اعلام می‌شود..../فارس