دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آزمون فراگیر كارشناسی پیام‌ نور



 

آزمون فراگیر كارشناسی پیام‌ نور

 


۱۰ هزار داوطلب تاكنون در آزمون فراگیر كارشناسی دانشگاه پیام نور ثبت‌نام كرده‌اند.

 


ابراهیم خدایی معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان این‌كه ثبت‌نام مجدد آزمون دوره فراگیر كارشناسی دانشگاه پیام‌نور از ۱۹ اسفند آغاز و تا ساعت ۲۴ امروز ۲۵ اسفند ادامه دارد، گفت: متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌ فراگیر كارشناسی دانشگاه پیام‌نور باید منحصراً به باجه‌های اصلی مركز پست شهرستان‌ها و در شهرهای بزرگ به مناطق پستی مراجعه كرده و نسبت به دریافت مدارك آزمون فراگیر كارشناسی پیام‌نور اقدام كنند.

 


وی گفت: داوطلبان آزمون دوره فراگیر كارشناسی دانشگاه پیام‌نور شهر تهران باید برای دریافت كارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت‌نام به یكی از مناطق ۱۱ تا ۱۹ مراجعه كنند.

 


معاون سازمان سنجش آموزش كشور اظهار داشت: داوطلبان آزمون فراگیر دانشگاه پیام‌نور باید ۶۴ هزار و ۵۰۰ تومان برای دریافت مدارك ثبت‌نام پرداخت كنند.

 


وی گفت: در دروه قبل ثبت‌نام آزمون دوره فراگیر دانشگاه پیام‌نور حدود ۱۰۰ هزار داوطلب ثبت‌نام كردند.

 


ویدیو مرتبط :
مشاوره تخصصی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر پیام نور از فردا آغاز می‌شود



 

 

ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر پیام نور از فردا آغاز می‌شود

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از فردا آغاز می‌شود.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار«صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون كارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور از ساعت 9 صبح فردا یكشنبه 24 مهر، افزود: داوطلبان می‌توانند تا روز یكشنبه اول آبان ماه برای انجام ثبت‌نام اینترنتی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه كنند.

وی همچنین از آغاز ثبت‌نام آزمون‌های فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از4 آبان ماه خبر داد و اظهار كرد: ثبت‌نام این دوره‌ها تا 11 آبان ادامه دارد.

معاون سازمان سنجش در مورد زمان برگزاری آزمون دوره‌های مختلف فراگیر، گفت: آزمون دوره‌های كارشناسی پیوسته، كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور دوم دی ماه برگزار می‌شود..../تحلیل:انتخاب