دانش و فناوری


2 دقیقه پیش

گرفتن ویزای انگلیس در ایران

از زمانی که اخذ وقت سفارت انگلیس در تهران ممکن شد، بسیاری از مشکلات متقاضیان این ویزا نیز به فراموشی سپرده شد. اگر چه هنوز هم بعضی از متقاضیان این ویزا، به جهت تسریع مراحل ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...

آخرین شنیده‌ها در مورد iPhone 6


با نزدیک شدن به زمان رونمایی آی‌فون ۶، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی در سایت‌های مختلف درز پیدا می‌کنند. به تازگی سایت فرانسوی iGen عکس‌هایی از تصاویر شماتیک نسخه‌های ابتدایی آی‌فون ۶ را از کارخانه فاکسکان منتشر کرده که حاوی اطلاعات دقیقی در مورد شکل کلی و ابعاد دو مدل آی‌فون ۶ است.

یک پزشک: با نزدیک شدن به زمان رونمایی آی‌فون ۶، جزئیات بیشتری در مورد این گوشی در سایت‌های مختلف درز پیدا می‌کنند. به تازگی سایت فرانسوی iGen عکس‌هایی از تصاویر شماتیک نسخه‌های ابتدایی آی‌فون ۶ را از کارخانه فاکسکان منتشر کرده که حاوی اطلاعات دقیقی در مورد شکل کلی و ابعاد دو مدل آی‌فون ۶ است.

آخرین شنیده‌ها در مورد آی‌ فون ۶

آخرین شنیده‌ها در مورد آی‌ فون ۶

آخرین شنیده‌ها در مورد آی‌ فون ۶

البته ما هنوز نمی‌دانیم که این پروتوتایپ‌ها چه زمانی ساخته شده‌اند و احتمالا چقدر تغییر کرده‌اند.اما در هر صورت در این تصاویر مدل ۴٫۷ آی‌فون ۶ را با نام رمز N61 می‌بینیم که ۱۳۸٫۱ در ۹۷ در ۶٫۹ میلیمتر اندازه دارد.

مدل ۵٫۵ اینچی آی‌فون هم دو مدل اولیه دارد، در عکس‌ها وزن این دو مدل ۵٫۵ اینچی ۱۶۸ گرم و ۱۸۴ ذکر شده است که نشان می‌دهد اپل در زمان کار روی این مدل‌های ابتدایی هنوز مشغول سبک سنگین کردن شیوه ساخت و استفاده از قطعات بوده است.در این تصاویر منظور از N51 همان آی‌فون ۵s موجود است.

اما در همین جا باید دو چیز بحث‌برانگیز در مورد آی‌فون ۶ را ذکر کنیم که احتمالا در زمان رونمایی آی‌فون ۶ باعث بحث و جدل‌های زیاد و نگرانی دوست‌داران اپل خواهد شد.

۱- لنز دوربین آی‌فون کمی از روی بدنه بیرون زده است، این میزان برآمدگی گرچه زیاد نیست و در جد ۰٫۷۷ میلیمتر است، اما به گمانم اصلا خواستنی نباشد.

۲- چیز نگران‌کننده بعدی که از نظر زیبایی‌شناسی اصلا دوست ندارم، دو درز افقی روی قسمت پشتی آی‌فون است.علاوه بر اینها دکمه صدا هم طراحی مجدد شده است.شنیده‌ها حاکی از این هستند که روز ۹ سپتامبر برابر با ۱۸ شهریور از آی‌فون ۶ رونمایی خواهد شد.

از حیث قطعات درونی، باز هم شایعات به ما می‌گویند که آی‌فون ۶ از پروتکل LTE-Advanced پشتیبانی خواهد کرد و به این ترتیب می‌تواند دریافت اطلاعات تا سقف ۱۵۰ مگابیت را پاسخگو باشد. مسلما این ویژگی برای ما که فعلا همان ۳g وعده داده شده با سرعت اسمی حداکثر ۲ تا ۳ مگابیت هم غنیمتی است، چندان به کار نخواهد آمد. ویژگی NFC هم احتمالا در آی‌فون ۶ گنجانده خواهد شد که البته با توجه به شایعات مشابه در زمان رونمایی از آی‌فون ۵ و ۵s به گمانم زیاد نمی‌شود روی آن حساب کرد.

آخرین شنیده‌ها در مورد آی‌ فون ۶

اما جالب است بدانید که در شرایطی که زمان زیاد به رونمایی از آی‌فون ۶ نمانده است، اپل متوجه شده است که یک قطعه کلیدی در این گوشی مشکل دارد. اپل متوجه شده است میزان نور زمینه یا backlight آی‌فون ۶ مشکل دارد.

اپل برای اینکه گوشی جدیدش را تا حد ممکن نازک کند، تصمیم گرفته است که به جای دو لایه نور زمینه و لتیه حسگر از یک تک‌لایه در صفحه نمایش استفاده کند. اما همین کار باعث شده است که میزان روشنایی صفحه نمایش افت کند و اپل در نهایت مجبور شده که در تصمیم خود تجدید نظر کند.

خوشبختانه این امر باعث تأخیر در زمان رونمایی آی‌فون نخواهد شد، اما شاید روی تعداد دستگاه‌های آی‌فونی که اپل در موج اول، وارد بازار خواهد کرد، تأثیر منفی بگذارد.


ویدیو مرتبط :
آخرین مدل Apple iphone 6 (آخرین) به بازار فرستاده میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین شنیده ها درباره لیست مازاد پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی , تیم فوتبال پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس لیست بازیكنان اضافی پرسپولیس را مشخص كرده و می خواهد 4 بازیكن از تركیب اصلی را كنار بگذارد.

 در حالی كه گمانه زنی ها در خصوص لیست مازاد پرسپولیس از مدت ها پیش شروع شده است، اخبار جدیدی در این باره به گوش می رسد.

بر این اساس گفته می شود برانكو ایوانكوویچ اسامی افرادی كه برای فصل بعد نمی خواهد را آماده كرده است ولی قرار نیست آن را رسانه ای كند.

گفته می شود در جلسه این هفته برانکو و کادر مدیریت باشگاه، نفرات مازاد پرسپولیس اعلام می شود تا از طریق سرپرست پرسپولیس به آنها ابلاغ شود.

آن طور که ما شنیده ایم از جمع 11 بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس 4 بازیکن مد نظر برانکو نمی باشد. همچنین از بین بازیكنان خارجی فقط مایکل اومانیا می ماند و دو بازیکن خارجی دیگر در لیست فصل بعد برانکو وجود ندارند.

گفتنی است این لیست فقط به اطلاع خود بازیکن خواهد رسید تا بتواند در فرصت مناسبی که پیش رو دارد مقصد بعدی اش را انتخاب کند.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز