مذهبی


2 دقیقه پیش

دعای مشلول همراه ترجمه

دعای مشلول همراه ترجمه   موسوم به دعاى «الشاب المأخوذ بذنبه» [یعنى: جوانى كه به سبب گناهش گرفتار عذاب حق شده] این دعا از كتابهاى كفعمى و«مهج الدعوات» نقل شده، و دعایى ...
2 دقیقه پیش

رمزی برای استجابت دعا

یکی از این دعاهای ارزشمند، مناجات شریف شعبانیه است   بر اساس منابع روایی برترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال در بین بندگان خویش، دعا کردن معرفی شده است، از طرفی ...

نمازی مجرب برای رسیدن به هدف



نماز,نمازهای مستحبی

 «مرحومه علامه نهاوندی» فرموده است:
یکی از نمازهایی که در رساندن انسان به مطلوب خود، به تجربه ثابت شده خواندن چهاررکعت نماز است به این طریق که این نماز به دو سلام ختم شود.
در رکعت اول پس از سوره حمد، صد مرتبه افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد (سوره غافر، آیه 44) خوانده شود.
در رکعت دوم، پس از سوره حمد، صد مرتبه الا الی الله تصیر الامور (سوره شوری آیه 53) خوانده شد.
در رکعت سوم پس از سوره حمد صد مرتبه نصر من الله و فتح قریب (سوره صف آیه 13) و در رکعت چهارم پس از سوره حمد صد مرتبه انا فتحنا لک فتحا مبینا (سوره فتح آیه 1) و پس از خواندن نماز به سجده رود و صد مرتبه بگوید:
غفرانک ربنا و الیک المصیر (سوره بقره، آیه 285)
و صد مرتبه استغفرالله و اتوب الیه را بر زبان جاری کند.

منبع:taknaz.ir


ویدیو مرتبط :
رسیدن به هدف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هدف اصلاح طلبان رسیدن به لیست واحد است



اخبار,اخبارسیاسی,احزاب اصلاح طلب
 

عضوشورای مرکزی جبهه مردم سالاری گفت: هدف اصلاح طلبان رسیدن به یک لیست واحد است؛ تشکل‌های مختلف اصلاح طلب فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند اما در نهایت حکمیت با شورای مشورتی است.

داریوش قنبری با تشریح برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات سال آتی مجلس گفت:تشکل های اصلاح طلب در حال رسیدن به وحدت هستند و ضریب وحدت و انسجام در حال افزایش است .همچنین شورای مشاوران بزرگان اصلاحات ، شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان به عنوان یک جریان سنتی در این راستا در حال فعالیت هستند.

 

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه شورای مشورتی ترکیبی از تشکل‌های فراگیر و در برگیرنده اصلاح طلبان است ، تصریح کرد: مراکز مختلف اصلاح طلبان حول شوراهای مشورتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و اکنون در مراکز استانها و شهرستانها و حوزه های انتخابیه در حال شکل گیری و فعالیت اند.

وی ادامه داد: احزاب اصلاح طلب فعالیت‌های خود را به شکل انفرادی نیز دنبال می‌کنند، اما در مجموع در نظر دارند حول محور شورای هماهنگی اصلاحات یا شورای مشورتی به وحدت برسند وبا توجه به فراگیرتر بودن شورای اصلاح طلبان که در مناطق مختلف در حال شکل گیری است به احتمال زیاد محور فعالیت انتخابات سال آینده با این مرکز خواهد بود. قنبری با تاکید بر فراگیر بودن شورای مشورتی اصلاح طلبان گفت: این شورا حالت فراگیری را در مجموع دنبال می‌کند که از جمله ویژگی شورای مشورتی عام تر بودن آن نسبت به شورای هماهنگی اصلاحات است و همچنین شورای هماهنگی و سایر تشکل ها و جریان اصلاح طلب را در بر می گیرد تا راه اندازی جریان فراگیر اصلاح طلب را رقم بزند.
 
اخبار سیاسی  -   ایسکانیوز