مذهبی


2 دقیقه پیش

دعای مشلول همراه ترجمه

دعای مشلول همراه ترجمه   موسوم به دعاى «الشاب المأخوذ بذنبه» [یعنى: جوانى كه به سبب گناهش گرفتار عذاب حق شده] این دعا از كتابهاى كفعمى و«مهج الدعوات» نقل شده، و دعایى ...
2 دقیقه پیش

رمزی برای استجابت دعا

یکی از این دعاهای ارزشمند، مناجات شریف شعبانیه است   بر اساس منابع روایی برترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال در بین بندگان خویش، دعا کردن معرفی شده است، از طرفی ...

ذکرهای تجربه شده جهت رفع مشكلات



دعاهای مشکل گشا,دعای برای رفع مشکل

ذکرهای تجربه شده جهت رفع مشكلات

 ختم اول : ختم یا الله
از سید بحرالعلوم قدس سره نقل شده كه فرمود: بعد از ((تهذیب اخلاق )) بختوم مشغول شدم و چهل شبانه روز به ختم ((یا الله )) مشغول شدم (66 بار هر نوبت ) و شروط ختم را از ((تقوى )) مراعات مى كردم . شب چهل ، شب عرفه بود در حرم مطهر حضرت امام حسین علیه السلام ، نزدیك قبور شهدا شخصى آمد و سیبى به دست من داد و من آن سیب را بوئیدم ، بوى مشك و عنبر مى داد. نزدیك بود بیهوش شوم ، بعدها دانستم آن چه دانسته ام از بركت آن سیب است . پس باید ختم گیرنده ((تقوا)) را رعایت كند.
ختم دوم : ختم سوره حمد
هر كه بین نماز صبح و نافله اش سوره حمد را 41 مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى كند هرچه كه باشد (البته حاجت شرعى ) حتى اگر بنیت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى كند.

منبع:2ajadoo.blogfa


ویدیو مرتبط :
ترانه ای جهت رفع خستگی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوشیدن آب در جهت رفع چین و چروک



 

 

نوشیدن آب در جهت رفع چین و چروک

 

به گفته پژوهشگران انگلیسی نوشیدن مرتب آب می‌تواند باعث کاهش چین‌وچروک‌های پوستی شود.

 

آنها به مدت 8 هفته با مطالعه و بررسی زنانی كه روزانه یك‌ونیم لیتر آب می‌نوشیدند، متوجه شدند زنانی که در این مدت آب نوشیده بودند 19 درصد و زنانی که آب معدنی حاوی املاح طبیعی مصرف کرده بودند24 درصد شاهد کاهش چین و چروک‌های پوستی روی صورت خود بودند.

 

به گفته پزشکان، مصرف 8 لیوان آب در روز پوست را شفاف و جوان می‌کند، لکه‌های پوست را از بین می‌برد و سبب مرطوب ماندن پوست می‌شود.

 

نوشیدن آب باعث کاهش چین و چروک، كاهش خطوط ریز، شیارهای پوست و جوان کردن پوست می‌شود. همچنین آب باعث بهبود بخشیدن به جریان خون در پوست می‌شود و امکان تغذیه بهتر پوست را فراهم می‌کند.

سلامتیران