مذهبی


2 دقیقه پیش

دعای مشلول همراه ترجمه

دعای مشلول همراه ترجمه   موسوم به دعاى «الشاب المأخوذ بذنبه» [یعنى: جوانى كه به سبب گناهش گرفتار عذاب حق شده] این دعا از كتابهاى كفعمى و«مهج الدعوات» نقل شده، و دعایى ...
2 دقیقه پیش

رمزی برای استجابت دعا

یکی از این دعاهای ارزشمند، مناجات شریف شعبانیه است   بر اساس منابع روایی برترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال در بین بندگان خویش، دعا کردن معرفی شده است، از طرفی ...

دعا برای بدست آوردن آنچه که گمانش را نمی کنید



دعا برای افزایش روزی

سوره شوری، چهل و دومین سوره قران است که مکی ودارای 53 آیه می باشد

 

خداوند می فرماید: ای بنده ام! بر قرائت سوره شوری مداومت کردی در حالی که از ثوابش آگاه نبودی! اما اگر ثواب ان را می دانستی دائما قرائت می کردی. ولی من جزا و پاداش تو را به شکل کامل به تو عطا می کنم. سپس می فرماید: او را به بهشت درآورید و به او قصری از یاقوت سرخ بدهید که خداوند به آن شرافت داده است و به گونه ای است که از درون بیرون آن و از بیرون، درونش دیده می شود و در آن هزار حوریه بهشتی و هزار خدمتکار زن و هزار خدمتکار مرد برای خدمت به او هستند. (ثواب الاعمال، ص113)

 

جهت بزرگی و عزت و طلب جاه و الفت دل ها و فراخی روزی و هر آرزویی که دارید هر روز 1001 بگویید :

آیه 19 سوره شوری :

اللَّهُ لَطِیفٌ بِعِبَادِهِ یَرْزُقُ مَن یَشَاءُ وَهُوَ الْقَوِیُّ العَزِیزُ
 
آنچه مقصودتان باشد زودتر از آنکه گمان کنید بشما عنایت می گردد.

 

منبع:منبع : هزار و یک ختم  


ویدیو مرتبط :
بدست آوردن 3 میلیون طلا فقط در یک ساعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آموزش نحوه بدست آوردن سایز لباس زیرتان



 


آیا سایز واقعی لباس زیر خود را می پوشید؟

 

 

آموزش نحوه بدست آوردن سایز لباس زیرتان

 


سوال:

 


من چگونه می توانم سایز سوتین را که باید بپوشم را تعیین کنم؟

 


پاسخ:

 


اگر لباس زیرتان شما از جایشان جابجا می شوند و یا اگر پهنای آن شما را نا راحت می کند، انتخاب های شما بر اساس سایزتان نیست. سندی سیمون از فروشگاه اسمیت در نیویورک و نیو جرسی می گوید اگر شما در فروشگاه امکان پرو ندارید، می توانید سایز های مناسب خود را در خانه به دست آورید.


در اینجا روشی که شما برای اندازه گیری نیاز دارید شرح داده شده است: سایز بند و سایز فنجانی. برای پیدا کردن سایز مناسب خود به یک آینه و متر نواری نیاز دارید.

 


سایز بند:

 

 

با متر نواری دور قفسه ی سینه ی خود را اندازه بگیرید، این اندازه گیری باید از زیر سینه ها باشد. مطمئن باشید که نوار کاملا صاف باشد تا بیشترین عدد ممکن را نشان دهد. اگر عدد به دست آمده یک عدد زوج بود به آن 4 اینچ اضافه کنید و اگر عدد به دست آمده یک عدد فرد بود به آن 5 اینچ اضافه کنید. (بنابراین اگر عددی که شما اندازه گیری کردید 32 اینچ باشد سایز بند شما 36 است و اگر عدد به دست آمده 33 باشد سایز بند شما 38 است.)

 


سایز فنجانی:

 

 

این بار متر نواری را روی قسمت برامده سینه خود قرار داده و قفسه ی سینه را اندازه گیری کنید. مطمئن شوید که متر روی پوستتان حفره ایجاد نکرده باشد. اختلاف عددی را که در اینجا به دست آمده و عدد سایز بند را به دست آورید. اگر این اختلاف 1 اینچ بود سایز فنجانی شما A، اگر 2 اینچ بود B، اگر 3 اینچ بود C، و اگر 4 اینچ بود D است. برای مثال اگر اگر سایز بند شما 36 و این اندازه گری عدد 38 را نشان می داد سایز فنجانی شما B است.