مذهبی


2 دقیقه پیش

دعای مشلول همراه ترجمه

دعای مشلول همراه ترجمه   موسوم به دعاى «الشاب المأخوذ بذنبه» [یعنى: جوانى كه به سبب گناهش گرفتار عذاب حق شده] این دعا از كتابهاى كفعمى و«مهج الدعوات» نقل شده، و دعایى ...
2 دقیقه پیش

رمزی برای استجابت دعا

یکی از این دعاهای ارزشمند، مناجات شریف شعبانیه است   بر اساس منابع روایی برترین و محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال در بین بندگان خویش، دعا کردن معرفی شده است، از طرفی ...

ثروتمند شدن با صلوات



 

آثار صلوات, آثار و برکات صلوات, ثروت مند شدن با صلوات

ثروتمند شدن با صلوات

 در میان بنى اسراییل، شخصى كشته شد كه قاتل او معلوم نبود، خداوند وحى فرستاد كه گاوى را با صفات مخصوصى كشته، یكى از اعضاى او را بر بدن مقتول بزنند تا او خبر از قاتل خود دهد. آن گاو نزد جوانى از بنى اسراییل بود كه خداوند به این جوان عنایت كرد و صلوات را به او تعلیم داده بود.

آن جوان در خواب دید كه به او امر شد كه گاوش را نفروشد، مگر به امر مادرش . آن جوان از خواب برخاست، بنى اسراییل نزد او آمدند تا گاو را از او بخرند، مادر جوان گفت: باید پوست این گاو را پر از طلا كنید تا آن را به شما بفروشیم . آنها راضى شده، گاو را خریدند، سپس او را كشته و یكى از عضوهاى بدنش را بر پیكره مرده زدند. آن مرده زنده شد و خبر داد كه قاتل او پسر عمویش است .

بنى اسراییل گفتند: نمى‌دانیم كه كدام عجیب‌تر است: زنده شدن این جوان یا ثروتمند شدن این مرد.

خداوند به حضرت موسى (علیه السلام) وحى كرد كه: به بنى اسراییل بگو كه اگر مى‌خواهند زندگى دنیایى آنها نیكو گردد و در آخرت نیز بهشت نصیب آنها گردد، ذكرى را بگویند كه این جوان بدان تمسك جست و آن صلوات بر محمد و آل محمد علیهم السلام مى‌باشد.

آن جوان به موسى (علیه السلام) گفت: من چگونه این اموال را از شر حسودانم و دشمنانم حفظ نمایم؟

موسى گفت: بر اموالت صلوات بر محمد و اهل بیت طاهرینش بفرست تا خداوند ضرر هر دشمن و حسودى را از تو دفع نماید.

بنى اسراییل نزد موسى آمدند و گفتند: ما همه اموال خود را به این جوان بخشیدیم، دعایى كن كه خداوند نیز به ما روزى گسترده عنایت فرماید.

موسى گفت: شما نیز به انوار مقدس اهل بیت توسل جویید و بر محمد و اهل بیت او صلوات بفرستید. آنها نیز چنین كردند، سپس حق تعالى وحى فرستاد به موسى (علیه السلام) كه: در فلان خرابه هزاران دینار طلا وجود دارد، آن را میان خود قسمت نمایید.

این فراوانى مال، به سبب بركت صلوات بر محمد و اهل بیت او حاصل شد.
منبع:bivajeh.com


ویدیو مرتبط :
سهم شما 14 صلوات .طرح ختم صلوات برای ظهور.کپی کن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویای ثروتمند شدن ۳ سارق نوجوان با دزدی



 

 

 

 

3سارق نوجوان كه با كمین در مقابل منازل، كیف‌قاپی می‌كردند، دستگیر شدند.سیدمنصور هاشمیان ، دادیار شعبه اول دادسرای جنایی تهران در این ارتباط گفت: چند روز پیش زنی پس از متوقف كردن خودرویش قصد باز كردن در پاركینگ منزلش را داشت كه نوجوانی با گشودن در خودرو، كیف او را كه روی صندلی قرار داشت سرقت كرد و با كمك همدست موتورسوارش از محل متواری شد.



به دنبال این ماجرا زن مالباخته با فریاد از همسایه‌ها درخواست كمك كرد و در این هنگام راننده یك خودرو كه متوجه سرقت كیف شده بود به تعقیب سارقان پرداخت و پس از سد راهشان موفق شد یكی از آنها را دستگیر كند.



● متهم در پلیس آگاهی



هاشمیان افزود: پس از این كه سارق تحویل ماموران شد، پرونده‌ای در این ارتباط تشكیل و تحقیق از متهم ۱۷ ساله در دادسرای جنایی آغاز شد. متهم ۱۷ ساله با معرفی خود به نام نادر گفت: از چندی پیش به اتفاق ۲ نفر از دوستانم كه در یك محله ساكن هستیم، با پرسه زدن در مناطق شمال و غرب تهران، در اطراف خانه‌هایی كه دارای پاركینگ هستند كمین می‌كردیم و وقتی رانندگان خودرویشان را برای گشودن در پاركینگ متوقف می‌كردند، با سوءاستفاده از این فرصت كیفشان را می‌ربودیم و متواری می‌شدیم.



در پی این اعترافات، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و ماموران ۲ متهم دیگر را دستگیر و در بازرسی از محل سكونت آنها تعدادی از كیف‌های مسروقه را كشف و ضبط كردند.



قاضی جنایی در ارتباط با متهمان به خبرنگار ما گفت: هر سه متهم دستگیر شده ۱۷ و ۱۸ ساله و فاقد سابقه كیفری هستند و براساس اعترافاتشان، آنها به دلیل سكونت در محله‌ای كه تعدادی مجرم سابقه‌دار در آن سكونت دارند و با خلافكاری مبادرت به ثروت‌اندوزی كرده‌اند، تصمیم گرفته‌اند از راه دزدی ثروتمند شوند.


هاشمیان تصریح كرد: در حال حاضر و با توجه به اعترافات متهمان، دستور قضایی برای شناسایی مالباختگان صادر شده است.