اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

روحانی به دانشگاه تهران می رود؟


معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه گفت: حضور رئیس‌جمهور در روز دانشجو در دانشگاه تهران هنوز قطعی نیست.

خبرگزاری تسنیم: مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های 16 آذر این دانشگاه اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در روز 16 آذر در دانشگاه تهران هنوز قطعی نیست.

وی افزود: قطعی شدن این مسئله به اعلام نهایی دفتر ریاست جمهوری نیاز دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران درباره برنامه‌های این دانشگاه برای روز 16 آذر نیز گفت: تشکل های مختلف این دانشگاه در روز 16 اذر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیدند اما ساعت برگزاری این برنامه‌ها به حضور رئیس جمهور در دانشگاه منوط است اگر رئیس جمهور صبح در دانشگاه حضور یابند طبیعتاً برنامه‌های این تشکل‌ها ظهر و عصر برگزار می‌شود تا تداخلی با این مراسم نداشته باشد.

سرسنگی با بیان اینکه برنامه‌های 16 آذر امسال پرشورتر از گذشته در دانشگاه تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد:همه تشکلهای دانشجویی دانشگاه تهران  در پردیس مرکزی و اقماری برنامه خواهند داشت.

وی تاکید کرد: ساعت برگزاری برنامه پردیس های مرکزی به حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران بستگی دارد.


ویدیو مرتبط :
روحانی در دانشگاه تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روحانی به دانشگاه تهران می‌رود


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: رییس جمهور هفته آینده (روز دوشنبه) برای شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی به دانشگاه تهران می‌آید.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران گفت: رییس جمهور هفته آینده (روز دوشنبه) برای شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی به دانشگاه تهران می‌آید.

 مصطفی دینی با اعلام این خبر افزود: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران طی نامه‌ای به صورت رسمی از آقای رییس جمهور دعوت کرده‌ بودیم که به دانشگاه تهران بیایند، ولی حضور ایشان در روز دوشنبه در دانشگاه طبق برنامه انجمن اسلامی نبوده و متولی اصلی این برنامه مسوولین دانشگاه هستند.