اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"پدر نیکوکار" به 70 کودک یتیم تجاوز کرد/ مرگ دردناک عاقبت بیان حقیقت‌های تلخ



مردی که به نام نیکوکاری به کودکان بی‌سرپرست تجاوز می‌کرد، توسط کودکان هویتش برای مردم فاش شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پدری که مورد افتخار خانواده‌اش‌ و مردم بود، به عنوان سرپرست به بیش از هفتاد بچه بی سر پرست به دختران تحت پوشش تجاوز کرد.

اخبار,اخبار حوادث,تجاوز

 

این پدر که در یک برنامه تلویزیونی به عنوان سرپرستی و حمایت از هفتاد بچه بی سرپرست مورد تقدیر قرار گرفته است حالا بدلیل یک سلسله از تجاوز به بچه ها در بازداشت بسر میبرد.

"بیل راسبون" که سعی میکرد با تهدید کردن قربانی هایش از فاش شدن سواستفاده هایش جلوگیری کند. وی انها را تهدید میکرده که اگر او را به عنوان یک تجاوز گر بچه ها فاش کنند به مرگ دردناکی دچار خواهند شد.

راسبون ادعا میکند او با متجاوز خود رابطه جنسی نداشته و منتظر مانده تا او هجده ساله شود اما هیئت منصفه ادعای او را رد کرده اند چون قربانی چندین سال قبل به پزشکی که به علت افسردگی ناش از تجاوز کمک گرفته اعتراف کرده است.

همچنین کارآگاهان گفته اند که قربانی های او می ترسیدند او را به پلیس لو دهند از آنجایی که او مورد احترام بوده است و ممکن است پلیس باور نکند.

آنها در ادامه گفتند او به یکی از قربانی هایش پیامک های عذرخواهی بابت اسیب روحی که تجاوز او داشته فرستاده است.

به گفته پلیس دومین قربانی بعد از شنیدن موارد تجاوز او پیش پلیس امده است. راسبون که با همسر خود "برندا" که در یک فروشگاه در استون کار می کرد زندگی می کرده است.

آنها که در اواخر سال 2000 در برنامه تلویزیونی تریشا برای معرفی خدمات آنها به بچه ها حضور داشتند و همچنین برای سرپرستی از هفتاد بچه جایزه دریافت کرده بودند.

"برندا" که درجولای  سال 2011 فوت کرد هنگام دریافت جایزه گفته بود ما عاشق بچه ها هستیم. راسبون به روزنامه محلی گفته بود: ما با بعضی از بچه هایی که سرپرستان هستیم در ارتباط بودیم.

او در ادامه گفت: یک روز که ما بیرون رفته بودیم دختری با کالسکه نزدیک ما آمد او کسی بود که ما سرپرستش بودیم و این لحظات است که این کار را با ارزش میکند.

راسبون بعد از اینکه هیئت منصفه او را بدلیل تعدادی از تجاوز و رفتار های بی شرمانه با بچه ها، گناهکار دانسته در بازداشت بسر میبرد. وی ماه اینده برای محاکمه در دادگاه حاضر خواهد شد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ تلخ کودک در موتورسواری پدر و مادر



کودک دو ماهه وقتی از آغوش مادرش از روی موتور به زمین افتاد به کام مرگ فرو رفت.

به گزارش ایران، این حادثه تلخ روز یکشنبه در خیابان پیروزی رخ داد و کودک دو ماهه به علت سر خوردن از آغوش مادر از پای درآمد.

شامگاه بود که زن و شوهر و نوزاد 2 ماهه‌شان پس از تفریح در حال بازگشت به خانه خود بودند که ناگهان خودروی سیاه رنگی با سرعت بالا جلوی موتور می‌پیچد پدر جوان با زحمت کنترل موتور خود را به دست گرفت تا زن و بچه‌اش دچار سانحه‌ای نشوند اما ملیکای دو ماهه بر اثر کج شدن موتور از آغوش مادرش سر خورد و به زمین اصابت کرد. وقتی مادر متوجه شد فریادزنان کمک خواست که سریع با پلیس 110 و اورژانس تماس گرفته شد.

 پس از رسیدن آمبولانس اورژانس تکنیسین‌ها با معاینه، مرگ کودک را تأیید کردند و جسد را برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل کردند.
 
اخبار حوادث - ایران