اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"نمی‌خواستم شوهرم را بکشم"




 اخبار حوادث - "نمی‌خواستم شوهرم را بکشم"

زنی که متهم است شوهرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او در حال رسیدگی است.  این پرونده از 22خرداد با اعلام خبر مرگ مردی 36ساله به نام گودرز در یکی از بیمارستان‌های مشهد به جریان افتاد. ماموران وقتی به بیمارستان رسیدند فهمیدند گودرز بر اثر واردشدن ضربه چاقو و خونریزی شدید جان باخته است. همسر این مرد که در بیمارستان حضور داشت در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و بازداشت شد.

متهم که فریبا نام دارد چند روز قبل تحت‌ بازجویی قرار گرفت او با وجود اینکه قبول کرد ضربه مرگبار را به گودرز وارد کرده است گفت به هیچ‌وجه قصد نداشت شوهرش را بکشد. این زن گفت: «من گودرز را دوست داشتم البته او خیلی اذیتم می‌کرد حتی دو سال قبل مرا با چاقو زد و مجروح شدم. او مردی بداخلاق بود که مرتب کتکم می‌زد و حتی یک بار خودش را هم با چاقو زده بود با این وجود چون به گودرز علاقه داشتم همچنان با او زندگی می‌کردم.»

متهم به قتل ادامه داد: «چند سال قبل در جریان سانحه رانندگی زخمی شدم وقتی دیه را گرفتم خودرویی خریدم و با آن کار می‌کردم اما وقتی گودرز تصمیم گرفت انبار ضایعات راه بیندازد ماشینم را به خاطر او فروختم و پولش را به وی دادم. با وجود همه کارهایی که برای شوهرم انجام دادم او با زنی دیگر ازدواج کرد و صاحب فرزند شد البته در نهایت آن زن را طلاق داد. روز حادثه آن زن به خانه ما آمد.

 

من به گودرز اعتراض کردم و او در جواب گفت مرا کتک می‌زند و در لانه سگ زندانی می‌کند. این طور بود که مشاجره میان ما بالا گرفت. من آن موقع چاقویی در دست داشتم و می‌خواستم با آن هندوانه ببرم وقتی شوهرم سمتم آمد باد مقنعه‌ام را بالا برد و صورتم را پوشاند طوری که من نفهمیدم چاقو چطور به گودرز خورد اما وقتی مقنعه را کنار زدم دیدم شوهرم خون‌آلود است با داد و فریاد کمک خواستم و با اورژانس تماس گرفتم اما قبل از رسیدن آمبولانس شوهرم را با کمک یکی از دوستانش سوار ماشین کردیم تا او را به بیمارستان برسانیم. وسط راه آمبولانس را دیدیم و کمک خواستیم بالاخره گودرز به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند نجاتش بدهند.»

فریبا در ادامه گفت: «من به هیچ‌وجه قصد نداشتم شوهرم را بکشم و در آن لحظه فقط برای ترساندن او چاقو را بالا بردم و اصلا نفهمیدم ضربه‌‌ای وارد شده است.» بنابر این گزارش تحقیقات از فریبا همچنان ادامه دارد.
 اخبار حوادث - روزنامه شرق


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش



 

 

 

مرد معتاد: می خواستم مواد بکشم، همسرم سر و صدا کرد، کشتمش

 

جوان معتادی که با صحنه سازی قصد داشت مرگ همسرش را طبیعی جلوه دهد به قتل او اعتراف کرد.

دوازدهم آذرماه جاری شهروندان در تماس با ۱۱۰، از مرگ زن جوانی در یک منزل مسکونی خبر دادند. به دنبال اعلام این خبر و به دستور سرگرد تاتاری (رئیس کلانتری شهید هاشمی نژاد) ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه واقع در خیابان آیت ا... عبادی عزیمت کردند و با مشاهده صحنه حادثه و مرگ مشکوک زن ۳۳ساله بلافاصله، ماجرا را به قاضی اسماعیل شاکر (قاضی ویژه قتل عمد) اطلاع دادند.

دقایقی بعد مقام قضایی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم محل شد و تحقیقات در این باره ادامه یافت. شوهر متوفی درباره چگونگی مرگ همسرش به قاضی ویژه قتل عمد گفت: همسرم به دلیل خوردن موادمخدر جان خود را از دست داده است اما کبودی نعشی و همچنین جابه جا شدن جسد در منزل مسکونی که حکایت از مرگ مشکوک زن جوان داشت ظن مقام قضایی را برانگیخت بنابراین قاضی شاکر دستور بازداشت همسر متوفی و بازجویی از وی را صادر کرد.

متهم این پرونده که در ابتدا سعی داشت مرگ همسرش را خودکشی و یا طبیعی جلوه دهد در پاسخ به سوالات فنی ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد عاجز ماند و در نهایت به قتل همسرش اعتراف کرد او درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: روز حادثه ما از گلمکان به مشهد آمدیم و به منزل خالی از سکنه مادرم رفتیم که امکانات جزئی در آن بود.

وی ادامه داد: من به موادمخدر اعتیاد داشتم و به همین دلیل مورد سرزنش برادرم قرار می گرفتم و او با من بدرفتاری می کرد وقتی خواستم موادمخدر استعمال کنم همسرم سروصدا می کرد از او خواستم تا صدایش را پایین بیاورد که بستگانم متوجه موضوع نشوند اما او همچنان فریاد می زد من که نگران شده بودم گلویش را گرفتم و فشار دادم که در یک لحظه متوجه شدم صورتش کبود شد و بی جان روی زمین افتاد. دست و پایم را گم کردم و مقداری داروی متادون به دهانش ریختم و سپس ماجرای مرگش را به همسایگان اطلاع دادم.... / روزنامه خراسان