اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی



اخبار,اخبار حوادث ,فروش مواد مخدر

 

اخبار حوادث - "ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی

ناتالی مرد بی رحم خیابان جیحون صبح روز گذشته در هنگام خروج از خانه مجردی اش با دختری به نام مرجان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل اوباش در محله خیابان جیحون به سرکردگی فردی بهویت "ناتالی" با سلاح سرد از اهالی و رهگذران زورگیری و اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه مینماید پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
به محض تشکیل پرونده تحقیقات جامع ماموران آغاز و در ادامه ماموران بارصدهای  اطلاعاتی و عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی درخصوص حوزه و زمان فعالیت متهم و همدستانش نهایتا طی چندین ساعت مراقبت پلیسی منزل مجردی متهم در خیابان استاد معین شناسایی و مشخص شد وی با همدستی خانمی آرایشگر به هویت مرجان در خیابان مالک اشتر در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و با شرارت و زورگیری موجبات نارضایتی اهالی را فراهم نموده‌اند.
 
در نهایت صبح روز گذشته ساعت 9 اکیپی از عوامل عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس با اخذ دستور کتبی از معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای شهید مقدس اوین متهم را با هویت اصلی "ناصر" معروف به "ناتالی" به همراه خانم مرجان در هنگام خروج از منزل مجردی با یکدستگاه خودرو پراید دستگیر کردند.
 
در بازرسی از خودرو در صندوق عقب یک قبضه چماق کشف و در ادامه از منزل وی با رعایت موازین شرعی و قانونی مورد بازرسی واقع که تعداد 52 عدد پایپ مقدار حدودا 9گرم مواد مخدر ازنوع شیشه مقدار حدودا 14گرم هرویین یک قبضه شبه کلت تعداد 50 عدد لفافه برای فروش مواد مخدر ازمنزل وی کشف وضبط گردید.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهمان ضمن انتقال به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ردپای قاچاقچیان مواد مخدر در خانه مجردی




اخبار حوادث - ردپای قاچاقچیان مواد مخدر در خانه مجردی

 فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر طی 30 روز گذشته خبر داد.

سردار ناصر اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر کشف یک تن و 573 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی 30 روز گذشته در سطح شهرستان‌های فرماندهی غرب استان تهران، گفت: در این راستا هفت باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شدند.

وی با بیان اینکه عمده اعضای این باند با کرایه منازلی در ملارد و شهریار تحت عنوان «خانه‌های مجردی» اقدام به دپوی مواد مخدر وارد شده از مرزهای شرقی می‌کردند، گفت: این قاچاقچیان، مواد دپو شده را در تهران بزرگ و غرب استان تهران توزیع می‌کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه در این 30 روز، یک تن و 573 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، گفت: تریاک، حشیش، شیشه، مورفین و هروئین از جمله مواد مکشوفه از قاچاقچیان بوده است.

اصلانی با اعلام خبر دستگیری 27 تن از قاچاقچیان مواد مخدر در این مدت، گفت: در این راستا سه زن دستگیر شده و مابقی قاچاقچیان مرد بوده‌اند که از اعضای این باند، پنج دستگاه خودروی سنگین و 11 دستگاه خودروی سبک نیز کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به پیچیدگی جاسازهای مواد مخدر توسط اعضای یکی از این باندها، گفت: اعضای یکی از این باندها در داخل کابین تریلر و داخل بار آهن به گونه‌ای مواد مخدر را جاساز کرده بود که این جاساز برای اولین بار در کشور مشاهده شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اتمام حجت با قاچاقچیان مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی‌اش، گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و اطلاعات فرماندهی غرب استان تهران بدون اغماض و چشم داشتی و با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی و دریافت اخبار مردمی، شناسایی و انهدام باندهای مواد مخدر را در دستور کار قرار داده است.
 اخبار حوادث - ایسنا