اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"مهدی جنگلی" و نوچه هایش دستگیر شدند



اخبار,اخبار حوادث,زورگیری

شروری معروف به مهدی جنگلی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت و مزاحمت افرادی در یکی از محله‌های شهر اراک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات مشخص شد فردی مشهور به "مهدی جنگلی" در یکی از محله‌های شهر اراک به همراه چند تن از دوستانش با عربده کشی و قدرت نمایی برای ساکنین محل ایجاد مزاحمت می‌کند.

بنابر این گزارش و با هماهنگی با دستگاه قضایی تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی در عملیات‌هایی سرکرده این باند مزاحمت و پنج نفر از دوستان او را دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی کردند.

تمامی اعضای این باند برای سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زورگیر بندرعباس با نوچه‌هایش دستگیر شد



رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: یک سارق زورگیر با همدستانش در بندرعباس دستگیر شدند .

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت : این زورگیر 22ساله با دو همدستش با یکدستگاه موتور سیکلت از شهروندان بندرعباسی زور گیری می کردند که در عملیاتی ضربتی و غافلگیر کننده در مخفیگاهی در یکی از محله های بندرعباس دستگیر شدند .

سرهنگ اصلحی افزود : این سارق زورگیر 22 ساله که سابقه حمل مواد مخدر و10 سال حبس تعزیری نیز دارد در تحقیقات وبازجویی ها به 22 فقره زورگیری و سرقت عنف به همراه همدستانش اعتراف کردکه 15 نفر از شاکیان ومالباختگان شناسایی شدند .

رییس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت از این سارق وهمدستانش به اداه سرقت پلیس اگاهی هرمزگان مراجعه کنند .

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران