اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"مرگ" هدیه به نوعروس 17ساله در پاگشا



 

خراسان: مرد جوان که یک روز بعد از عقد، نوعروس 17 ساله را با ضربه کارد به قتل رسانده بود، صبح دیروز در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

ساعت 19 شامگاه 20 بهمن‌ماه سال گذشته پلیس قرچک ورامین در جریان قتل هولناک نوعروس 17 ساله‌ای قرار گرفت .قربانی جنایت الف نام داشت و پیش از مراسم خواستگاری داماد 28 ساله‌ وی را ندیده بود و هیچ شناختی بین تازه‌عروس و داماد نبود. پلیس قرچک ورامین متوجه شد که قاتل به نام س همان فردای مراسم عقد همسرش را در خانه پدری‌اش واقع در خیابان شاه‌آبادی کشته و پا به فرار گذاشته است.هم زمان با صدور دستور قاضی شعبه 103 دادگاه قرچک مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن س، گروهی از ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با ردیابی تازه‌ داماد جنایتکار به انگیزه وی در این جنایت حیرت‌آور پی ببرند.

بدین ترتیب تجسس‌ها برای ردیابی س آغاز شد و پلیس در کمتر از یک هفته توانست وی را در مخفیگاهش به دام اندازد.تازه‌داماد در بازجویی‌ها گفت: با پیشنهاد مادرم به دیدن الف رفتم و در روز نخست وی را پسندیدم تا این که عقد کردیم، وقتی برای نخستین‌بار با هم تنها شدیم ساعتی بعد از عقدمان بود که متوجه بوی بد دهان الف شدم. همان لحظه احساس کردم با دختری شلخته ازدواج کرده‌ام و تا آخر عمر باید بدبختی بکشم. شب پاگشا از خانه بیرون رفتم. وقتی سر کوچه رسیدم چاقو فروشی را دیدم؛ یک چاقو خریدم و بازگشتم.

داخل خانه که شدم همه خندان روی مبل‌ها نشسته بودند. بدون این که حرفی بزنم سراغ الف رفتم و با چاقو به وی ضربه زدم.با تکمیل تحقیقات پلیسی و بازپرسی، کیفرخواست س به دلیل قتل نوعروسش صادر شد و پرونده در اختیار شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. صبح دیروز جلسه محاکمه متهم به ریاست قاضی عزیز محمدی و با حضور 4قاضی مستشار برگزار شد.در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. سپس اولیای دم با حضور در جایگاه، خواستار قصاص قاتل دخترشان شدند.در ادامه نیز متهم به قتل در دفاع از خود گفت: من در تصمیم گیری عجله کردم. الان از کار خود پشیمانم اما این پشیمانی دیگر سودی ندارد.قضات دادگاه پس از رسیدگی به این پرونده ختم دادگاه را اعلام کردند و برای صدور حکم وارد شور شدند.... / خراسان


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ، هدیه دوست قدیمی به زن‌ میلیاردر





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرگ، هدیه دوست قدیمی به زن‌ میلیاردر

پرونده قتل زن‌ میلیاردر که توسط زوجی سارق به قتل رسیده‌بود، به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی می‌شود.

به گزارش شرق، یک سال قبل اهالی ساختمانی در پاسداران تهران به پلیس خبر دادند بوی تعفن از یکی از واحدهای آپارتمانی بیرون می‌آید و از آنجایی که صاحب این خانه زن تازه ‌واردی است کسی او را نمی‌شناسد. با ورود ماموران به آپارتمان آنها متوجه شدند زن صاحبخانه در آنجا به قتل رسیده‌است و بوی تعفن حکایت از آن داشت چند روزی از مرگ زن 54 ساله می‌گذرد و فرد یا افرادی که فریبا را کشته‌اند برای سرقت به خانه‌ او رفته‌ بودند، چراکه علاوه بر چهار‌میلیارد تومان پول نقد‌، میلیاردها تومان طلا هم از خانه این زن سرقت شده بود. 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی بررسی‌های پلیسی ادامه یافت و فاش شد مقتول آرایشگری بود که به جز ایران در ژاپن و چند کشور دیگر آموزش آرایشگری می‌داد و یکی از دخترانش هم در ژاپن زندگی می‌کند.

ماموران همچنین پی بردند این زن سه فرزند دیگر هم دارد که فقط یکی از آنها با او زندگی می‌کرد. با شناسایی فرزندان فریبا رازهایی از زندگی او هم آشکار شد. زن 54 ساله قبل از اینکه به خانه‌اش در پاسداران نقل‌مکان کند در محله‌ای قدیمی زندگی می‌کرد و همسایه‌های قدیمی به خوبی می‌دانستند او با چه کسانی رفت و آمد داشت. همسایه‌های قدیمی به پلیس گفتند جوانی به‌نام حسام به خانه این زن رفت‌وآمد زیادی داشت و خانواده‌اش هم از این موضوع بی‌اطلاع بودند. به این ترتیب بود که حسام به‌عنوان اولین مظنون پرونده شناسایی شد. با بازداشت این مرد 30ساله راز جنایت فاش شد و پلیس دریافت عامل قتل حسام و همسرش مینا هستند.

حسام در بازجویی‌ها گفت: مدت‌ها بود با فریبا در ارتباط بودم تا اینکه تصمیم گرفتم با زنی ازدواج کنم، به فریبا گفتم رابطه ما به جایی نمی‌رسد و من باید دنبال زندگی خودم باشم. او هم خیلی منطقی برخورد کرد و پذیرفت حتی به من گفت هدیه‌ای مناسب به من خواهد داد. بعد از اینکه ازدواج کردم گفت باید شناسنامه من و همسرم را ببیند تا هدیه را بدهد.

من شناسنامه‌ها را برایش بردم اما بازهم قبول نکرد. مشکل مالی داشتم و به پولی که قولش را داده‌بود خیلی محتاج بودم. به او گفتم چرا به قولی که داده وفا نمی‌کند، جواب داد باید همسرم را ببیند. من همسرم را به خانه او بردم باز هم قبول نکرد پول را بدهد تا اینکه روز حادثه پیشنهادی بی‌شرمانه به من داد و گفت در صورتی پول را به من می‌دهد که جلوی همسرم با او رابطه برقرار کنم.

من از این پیشنهاد خیلی ناراحت شدم. او با این کار می‌خواست زندگی‌ام را نابود کند. وقتی دیدم این‌طور نمی‌شود به همسرم گفتم باید او را بیهوش کنیم و پول‌هایش را بدزدیم.

آن روز مقداری داروی بیهوشی داخل آب‌میوه ریختیم و به خانه فریبا رفتیم، وقتی آب‌میوه را به فریبا دادیم و او هم نوشید حالت گیجی به او دست داد در این حالت وی را به اتاق خوابش بردیم و داشتیم دنبال پول‌ها و طلاها می‌گشتیم که فریبا بلند شد و با من درگیر شد البته بی‌حال بود و نمی‌توانست زیاد مرا بزند. دستانم را روی گلویش گذاشتم و خفه‌اش کردم و بعد هم با چاقو ضربه‌ای به او زدم چون نتوانستیم گاوصندوق را باز کنیم آنجا را ترک کردیم و فردای آن روز با یکی از دوستانم که متخصص بود آمدیم و پول‌های داخل گاوصندوق و طلاها را به سرقت بردیم.

با توجه به اعتراف این مرد سایر متهمان هم شناسایی و بازداشت شدند، با صدور کیفرخواست پرونده به شعبه 74 دادگاه کیفری‌استان تهران رفت و روز گذشته قرار بود متهمان پای میز محاکمه بروند اما از آنجایی که اولیای‌دم در دادگاه حاضر نشده‌بودند، رسیدگی به قتل به بعد موکول شد./شرق