اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"فیلم سیاه" دلیل جنایت پسر 16 ساله



اخبار حوادث - "فیلم سیاه" دلیل جنایت پسر 16 ساله

پسر جوان وقتی مورد آزار و اذیت دوستش قرار گرفت او را به قتل رساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، 24 آبان سال 92 ماموران كلانتری 12 ورامین در جریان وقوع یك قتل قرار گرفتند. آنها پس از بررسی ماجرا دریافتند كه پسر 20 ساله ای به نام محمد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

در بررسی های بعدی مشخص شد كه این پسر جوان از سوی دوست 16 ساله اش به نام اسماعیل به قتل رسیده است.

اسماعیل وقتی دستگیر شد و پیش روی ماموران قرار گرفت در بازجویی ها به قتل اعتراف كرد و گفت: با مقتول دوست صمیمی بودم. اما او یك روز مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از فیلمبرداری از این عملش مرتب از من اخاذی می كرد. برای همین او را كشتم.

با اعتراف این متهم پرونده پس از صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد. متهم پس از برگزاری جلسه محاكمه در این شعبه به دلیل اینكه هنگام وقوع قتل زیر 18 سال بوده است به پرداخت دیه و 5 سال زندان محكوم شد.

این حكم در شعبه 24 دیوان عالی كشور نیز تایید شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنایت پایان دعوا بر سر جای خواب/ پسر 16 ساله با یک ضربه مشت کشته شد



اخبار حوادث - جنایت پایان دعوا بر سر جای خواب/ پسر 16 ساله با یک ضربه مشت کشته شد

دعوای خونین کارگران ساختمانی بر سر جای خواب با جنایت پایان یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت یک بامداد روز چهارم مرداد سال جاری به ماموران کلانتری قلهک اعلام شد که پسر 16 ساله ای از تبعه افغانی به طرز مشکوکی به قتل رسیده است.

کارآگاهان جنایی تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند و در بررسی های خود دریافتند که این پسر کارگر یک ساختمان است و شب ها در همان ساختمان و در کنار دوستانش می خوابد که ماموران به تحقیق از دوستان مقتول پرداختند و سرانجام یکی از آنها به قتل دوستش اعتراف کرد.
 
متهم 19 ساله در اعترافات خود به ماموران گفت: با محمد در یک ساختمان کار می کردیم و شب ها هم در همان اتاقک هم نگهبانی می دادیم و هم می خوابیدیم. آن شب بر سر جای خواب با مقتول دعوایم شد. او شروع به داد و بیدا کرد و من هم در حالیکه عصبانی شده بودم با مشت به قفسه سینه اش زدم. اما نمی دانستم که او می میرد. من با قصد کشتنش این ضربه را به او نزدم. فقط چون عصبانی شده بودم او را کتک زدم.
 
با اعترافات متهم وی بار دیگر برای انجام جلسه بازپرسی به شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران منتقل شد و در آخرین دفاعیات خود نیز به بازپرس گفت: من نمی دانستم ضربه ای که به مقتول می زنم باعث مرگش می شود.
 
پس از آخرین اعترافات متهم، قرار است به زودی و پس از تکمیل تحقیقات قرار مجرمیت وی از سوی بازپرس صادر شود.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران