اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"شوهرم معتاد بود، او را کشتم"



اخبار حوادث - "شوهرم معتاد بود، او را کشتم"

تحقیقات كارآگاهان پلیس آگاهی در مورد مرگ مشكوك یك مرد به دستگیری همسر وی انجامید . متهم به قتل در بازجویی ها مدعی شد چون از شوهرش خسته شده بود او را كشت.

بازپرس جنایی تهران 2 ماه بعد از آنكه مرگ مردی 60 ساله توسط ماموران كلانتری 148 انقلاب اعلام شد موفق به كشف سرنخ‌هایی شد كه نشان می‌دهد این مرد به مرگ طبیعی فوت نكرده است.

گرچه هنوز تیم جنایی پلیس و دادسرای جنایی تهران درباره این مرگ در حال تحقیق هستند اما شنیده‌های خبرنگار ما حاكی از آن است كه همسر 52 ساله این مرد حرف‌هایی مبنی بر اعتراف به قتل بیان كرده است.

ماجرای مرگ این مرد 2 ماه قبل توسط ماموران كلانتری 148 انقلاب به بازپرس كشیك قتل تهران اعلام شد. در آن زمان بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این موضوع را در دستور كار قرار داد. بر اساس این گزارش گرچه شواهد اولیه حاكی از وقوع مرگ طبیعی بود اما با تلاش بازپرس پرونده نشانه‌هایی از قتل علیرضا به دست آمد و این مقام قضایی كارآگاهان دایره دهم ویژه رسیدگی قتل را مامور بررسی این پرونده كرد.

كارآگاهان جنایی تهران نیز تحقق درباره مرگ علیرضا را آغاز كردند. در همین حال كارشناسان پزشكی قانونی نیز مامور شدند تا با كالبدشكافی از متوفی تحقیقاتی درباره علل مرگ او انجام دهند.

در همین تحقیقات بود كه سرنخ اصلی به دست تیم جنایی افتاد. این سرنخ خبری نبود جز بررسی استخوان «لامی» متوفی. این استخوان در ناحیه گردن قرار دارد و شكستگی آن می‌تواند مانع تنفس شود.

با بررسی پزشكی قانونی و مشخص شدن شكستگی استخوان كه بین دهان و دندان قرار گرفته است بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت « مهناز » همسر 52 ساله این مرد را صادر كرد.

این زن پس از قرار گرفتن در برابر دلایلی كه كارآگاهان و تیم جنایی در اختیار داشتند پس از چند روز سكوت لب به اعتراف گشود و گفت: شوهرم معتاد بود و از دستش خسته شده بودم.

مهناز همچنین اعتراف كرد: این خستگی سبب شد به تنگ بیایم و بالشت را روی دهانش گذاشته آنقدر فشار دهم كه بمیرد. با این اعترافات پرونده وارد مرحله جدیدی شد و بازپرس شعبه سوم دستور تكمیل تحقیقات در این باره را
 اخبار حوادث -  اعتماد
 


ویدیو مرتبط :
amp در سئو چیست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوهرم را کشتم چون عاشقش بودم



اخبار حوادث - شوهرم را کشتم چون عاشقش بودم

پیرزنی که شوهر 83 ساله خود را با بالش خفه کرده بود علت این قتل را عشق شدید به همسرش عنوان کرد.

به گزارش پلیس «شیلا سامفورد» این پیرزن 75 ساله هنگامی که متوجه شد شوهرش «جان سامفورد» مبتلا به سرطان خون شده و تا شش ماه دیگر زنده نیست او را با بالش خفه کرد تا به باور خودش او را از تحمل درد و عذاب ناشی از بیماری نجات بدهد.

«شیلا» پس از دستگیری به ماموران پلیس گفت: وقتی متوجه شدم شوهرم به سرطان مبتلا شده و بزودی درد و رنج زیادی متحمل خواهد شد به او آرامش ابدی دادم و او را کشتم!

شوهرم حتی در زمان مرگ نیز به من گفت دوستت دارم و من به خاطر عشقی که به یکدیگر داشته ایم این کار را انجام دادم تا او زجر نکشد.

با وجود ادعای پیرزن، قاضی دادگاه همپشایر گفت این متهم حق کشتن شوهرش را نداشت چرا که شاید همسرش علاقه مند بوده با وجود بیماری اش به زندگی ادامه دهد.

قاضی دادگاه این زن را به 9 سال زندان محکوم کرد.

«شیلا» در دفاع از خود به قاضی دادگاه گفت این مرگ برای شوهرم بسیار بهتر از ماه ها شیمی درمانی و تحمل درد بود و این تنها کاری بود که می توانستم برای شوهر بیمارم انجام دهم. من شوهرم را دوست داشتم و فقط با این کار عشق خود را به او ثابت کردم.

اما قاضی دادگاه معتقد است این زن وقتی متوجه بیماری همسرش شده او را کشته تا از زحمت مراقبت و پرستاری از او خلاص شود.

اخبار حوادث - ایرنا