اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

"بهزاد ساواک" دستگیر شد/ زورگیری گوشی همراه با تهدید چاقو



اخبار,اخبار حوادث ,زورگیری

مرد شروری که معروف به بهزاد ساواک بود پس از زورگیری توسط مالباخته شناسایی و سپس دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 2 و 22 دقیقه بامداد 15 بهمن ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ مبنی بر وقوع یک فقره زورگیری در آدرس خیابان فلاح، خیابان ابوذر، بلافاصله افسر سرگشت و معاون اطلاعات کلانتری ۱۶۱ ابوذر در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

در بررسی‌های پلیسی مرد جوانی درحالیکه پریشان و نگران به نظر می‌رسید با معرفی خود به هویت "اسکندر" به ماموران مراجعه و اعلام نمود که ۲نفر موتور سوار جوان اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلو و به سرقت بردن موبایل وی نموده اند.

با توجه به اهمیت موضوع مشخصات ظاهری افراد از شاکی اخذ و به همراه وی در سطح حوزه استحفاظی گشت زنی‌های هدفمند از سرگرفته شد تا اینکه دقایقی بعد یک دستگاه موتور سیکلت توسط شاکی شناسایی و پس از تعقیب و گریز در حالیکه متهمین با موتور سیکلت به صورت خطرناک اقدام به فرار می‌نمودند در میدان ابوذر، خیابان قربانی دستگیر و موتور سیکلت توقیف گردید.

سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمین به هویت‌های بهنام معروف به "بهزاد ساواک" و "مهرداد" توسط شاکی شناسایی و شاکی عنوان نمود شخص "بهنام" اقدام به گذاشتن چاقو زیر گلوی من نمود و در همین راستا متهمین دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی ارجاع شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
[آموزش دفاع شخصی خیابانی] - تهدید با چاقو برای زورگیری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلافکاران موتور سوار دستگیر شدند/ زورگیری تلفن همراه با تهدید قمه



 

فرمانده انتظامی ارومیه از متلاشی شدن باند زورگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ولیزاده فرمانده انتظامی ارومیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی تماس فردی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اعلام وقوع یک مورد سرقت با تهدید سلاح سرد از نوع قمه و چاقو از سه نفر در شهرستان ارومیه بلافاصله عوامل این فرماندهی در محل حاضر شدند.

سرهنگ ولیزاده افزود: با حضور ماموران در محل مشخص گردید افراد زورگیر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت گوشی موبایل و وجه نقد این افراد نموده و سپس با موتور از محل متواری شده‌اند.

وی ادامه داد: با تلاش کارکنان پلیس در کمترین زمان ممکن سه متهم در این زمینه شناسایی و پس از دستگیری به مقر پلیس هدایت شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به بزه انتسابی معترف شدند، خاطرنشان کرد: تحقیق از متهمان جهت کشف دیگر اعمال خلاف آن‌ها کماکان ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبرنگاران