اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

LG G5 به راحتی قابل تعمیر است


پرچمدار امسال ال جی بسیار قوی ظاهر شده و این بار برخلاف سالهای گذشته موفق شده تا بهتر از رقیب دیرینه ی خود و یا گلکسی اس ۷ عمل نماید، وجود دوربین دوگانه و نیز نتایج درخشان بنچمارک از جمله برتری های این گوشی نسبت به گلکسی اس ۷ می باشد.

وب‌سایت زوم تک: پس از عرضه ی پرچمداران شرکت های معروف به بازار همیشه در ماه اول آزمایش هایی عجیب بر روی آنها انجام می شود ، برخی با چاقو و سکه و چکش مقاومت آنها را تست می کنند ، برخی آنها را در آب می اندازند و ضد آب بودنشان را آزمایش می کنند و برخی هم آنها را اوراق کرده و میزان تعمیر پذیری دستگاه را می سنجند.

LG G5 برخلاف Samsung Galaxy S7 به راحتی قابل تعمیر است

 پرچمدار امسال ال جی بسیار قوی ظاهر شده و این بار برخلاف سالهای گذشته موفق شده تا بهتر از رقیب دیرینه ی خود و یا گلکسی اس ۷ عمل نماید، وجود دوربین دوگانه و نیز نتایج درخشان بنچمارک از جمله برتری های این گوشی نسبت به گلکسی اس ۷ می باشد و در کنار کل پرچمداران سال جاری میلادی واقعا برجسته به نظر می رسد در مورد آزمایش تعمیر پذیری گلکسی اس ۷ دیدیم که این گوشی خیلی هم تعمیر پذیر نیست و دلیل آن هم چینش فوق العاده پیچیده و متراکم سخت افزار آن درون قاب می باشد، ولی در مورد جی ۵ چطور؟در هنگام اوراق کردن این گوشی تیم IFixit متوجه می شود که بر خلاف دیگر گوشی های بازار تقریبا هیچ چسبی در داخل این گوشی به کار نرفته است و نکته ی جالب دیگر آن است که صفحه ی نمایش تنها به وسیله ی ۲ پیچ و چند خار به بدنه متصل شده است ، پس از آزمایشی نهایی تیم IFixit متوجه می شود که در واقع این گوشی به راحتی و برخلاف گلکسی اس ۷ به راحتی تعمیر پذیر است و تقریبا تمام قطعات سخت افزاری آن به سادگی قابل تعویض خواهند بود.


ویدیو مرتبط :
‫مقایسه LG G5 با LG G6‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاور هوشمند LG برای G5 +عکس


هرچند هنوز پرچم‌دار ال جی در سال 2016 رونمایی نشده است، اما کمپانی کره‌ای درحرکتی متفاوت، کاور هوشمند برای جی 5 را معرفی کرد.

خبرآنلاین: هرچند هنوز پرچم‌دار ال جی در سال 2016 رونمایی نشده است، اما کمپانی کره‌ای درحرکتی متفاوت، کاور هوشمند برای جی 5 را معرفی کرد.

با کاور سریعی که در تصویر ملاحظه می‌کنید کاربر قادر به پاسخگویی سریع بدون باز کردن کیس گوشی است و مشابه دات کیس اچ تی سی است که پیش‌تر برای ام 8 ساخته‌شده بود.

پیش‌تر، ال جی برای K10 نیز کاور ساخته بود تا کاربر بتواند پاسخ به زنگ، چک کردن میس کال، دیدن نوتیفیکیشن و چک کردن زمان را انجام دهد.

این حرکت ال جی در رقابت با رقیب کره‌ای ، سامسونگ است که به‌زودی گلکسی اس 7 خود را رونمایی می‌کند و دو کمپانی با رونمایی و لو دادن‌های مصنوعی می‌خواهند پرچم‌دار خود را در دل کاربران جا کنند.

کاور هوشمند در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا رونمایی می‌شود، درحالی‌که از ورود جی 5 خبری نیست.

کاور هوشمندبرای LG G5  +عکس