اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«Elife E8» و «Marathon» غوغا کردند +عکس


شرکت جیونی/ Gionee در پکن از دو مدل گوشی هوشمند جدید خود بنام‌های Elife E8 و Marathon M5 رونمایی کرد.

خبرآنلاین: شرکت جیونی/ Gionee در پکن از دو مدل گوشی هوشمند جدید خود بنام‌های Elife E8 و Marathon M5 رونمایی کرد.

مدل Elife E8 با تمرکز روی دوربین یک نمایشگر 6 اینچی دارد و در هر اینچ 490 پیکسل تعریف‌شده است.تراشه مدیاتک هلیو X10 با سرعت 2 گیگاهرتز، گرافیک PowerVR 6200، 3 گیگ رم (حافظه موقت) و 64 گیگ از دیگر ویژگی‌های این گوشی فوق‌العاده ساخت جیونی در استان جیونگ دانگ چین است.

«Elife E8» و «Marathon» غوغا کردند +عکس

اما ویژگی منحصربه‌فرد این گوشی دوربین 24 مگاپیکسلی آن است که با ترکیب تصویری می‌توانید یک عکس Raw با 120 مگاپیکسل داشته باشید. فوکوس دوربین در 0.08 تا 0.2 ثانیه اجرا می‌شود و دوآل فلش و ضبط ویدئویی 4K از ویژگی‌های تصویری این گوشی است.

اما گوشی دیگری که در این مراسم رونمایی شد موسوم به Marathon M5 بود که بدلیل داشتن دو باطری 3010 میلی‌آمپری می‌تواند 6000 میلی‌آمپر انرژی به کاربر بدهد که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود. منهای شارژ سریع گوشی، شاهد نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل هستیم که دو گیگ رم(حافظه موقت) و 16 گیگ حافظه داخلی داشته و دو سیم کارته بوده ودو دوربین 13 و 5 مگاپیکسلی دارد. M5 حدود 370 دلار قیمت گذاری شده است.

«Elife E8» و «Marathon» غوغا کردند +عکس


ویدیو مرتبط :
مقایسه ی Gionee Elife E8 و Galaxy S6

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ روزی که نابغه پرسپولیس در تبریز غوغا کرد



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

تماشای این تصویر اما شاید یک مرهم باشد.

 شکست‌های پرسپولیس مقابل تراکتورسازی کم‌کم دارد برای این تیم عادت می‌شود. تماشای این تصویر اما شاید یک مرهم باشد. عکس، علی کریمی را در ورزشگاه باغشمال نشان می‌دهد. جادوگر در یکی از بهترین روزهای عمر بازیگری‌اش، در این مسابقه که در سال 77 برگزار شد با دریبل هفت بازیکن یکی از چهار گل تیمش را مقابل تراکتورسازی به ثمر رساند.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش