اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

90درصد درآمد دانشگاه آزاد از شهریه دانشجویان است



دانشگاه آزاد , شهریه دانشجویان

 

خبرگزاری فارس: 90درصد درآمد دانشگاه آزاد از شهریه دانشجویان است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عبدالله افشار معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در نشست هماهنگی تیم‌های اعزامی به مسابقات جهانی ربوکاپ  2012 مکزیک با بیان اینکه حضور در مجامع بین المللی برای ما بسیار حایز اهمیت است، گفت: کاروان اعزامی جمهوری اسلامی به این مسابقات باید هماهنگ و منسجم عمل کند.

وی حضور دانشگاه آزاد در سطح مسابقات ملی و بین‌المللی را دستاوردی فرهنگی و شاخص مهم ارزیابی کرد و افزود: با یک برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند باید از نتایج این مسابقات حداکثر بهره‌مندی را در جهت شکوفایی بخش صنعت ببریم.

افشار ادامه داد: 90 درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه دانشجویان است و ما باید کاری کنیم که خروجی این هزینه‌ها در جهت تولید، صنعت و بهره‌وری به کار گرفته شود.

همچنین مرتضی موسی‌خانی رییس کمیته ملی ربوکاپ درسخنانی با تشکر از حمایت‌های ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون پژوهشی دانشگاه در برگزاری مسابقات بین‌المللی (ایران اپن 2012)، گفت: هدف از برگزاری مسابقات بین المللی ربوکاپ، نقش آفرینی روبات‌ها در یک کار تیمی در سال 2050 است.

وی ادامه داد: خوشبختانه کشور ما در زمینه علم روباتیک دارای اساتید صاحب‌نظر و دانش بومی شده است و توانسته در طراحی سخت افزاری و نرم افزاری و علم مرتبط با روبات‌ها به دستاوردهای خوبی دست یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تاکید کرد: گسترش و توسعه علم روباتیک در ایران می‌تواند جایگزین مناسبی برای کاهش اتکای ما به صنعت نفت باشد.

موسی خانی اظهار داشت: امیدوارم با موفقیت‌های بدست آمده توسط دانشجویان پرتلاش کشور در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی و دفاع از سرمایه  و کار ایرانی گام برداریم.

موسی خانی همچنین در سخنانی با اشاره به اینکه بحث فرهنگ و توجه به ارزش‌های دینی و اسلامی همواره در بین اعضای تیم روباتیک و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی  به چشم می‌خورد، افزود: جای بسی خوشحالی است که شاخصه‌های تربیتی و فرهنگی در سطح جوانان ایرانی نمود دارد.

مسابقات جهانی ربوکاپ2012، 28 خرداد تا چهارم تیرماه سال جاری در کشور مکزیک برگزار می‌شود و تیم دانشگاه آزاد اسلامی همانند سال‌های گذشته به عنوان پر افتخارترین تیم ایران در این دوره از مسابقات حضور می‌یابد..../فارس


ویدیو مرتبط :
تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد در اعتراض به افزایش شهریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات بخشنامه شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سال 91





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزئیات بخشنامه شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی از جزئیات بخشنامه شهریه دانشجویان این دانشگاه در سال 91 خبر داد و گفت: امسال افزایش شهریه نداریم.

محمد خجسته معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با فارس جزئیات شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال 91 را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: شهریه دانشجویان ورودی سال‌های گذشته هیچ گونه افزایشی در سال 91 ندارد و مطابق همان میزان سال 90 تهیه شده است.

خجسته خاطرنشان کرد: شهریه دانشجویان جدید الورود تنها 5 درصد افزایش خواهد داشت.

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد تصریح کرد: شهریه دانشجویان کاردانی (ورودی جدید) و کارشناسی ناپیوسته (ورودی جدید) شامل 20 درصد تخفیف می‌شود، یعنی پرداخت شهریه این دانشجویان 15 درصد کمتر از سال گذشته است.

وی تاکید کرد: دانشجویان دوره دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی که متقاضی وام هستند می‌توانند وام 10 میلیون تومانی قرض الحسنه برای پرداخت شهریه خود دریافت کنند که روش دریافت آن نیز مراجعه به بانک صادرات و اخذ وام از این بانک است.

خجسته در پایان خاطرنشان کرد: سال 91 تنها سالی است که دانشجویان جدیدالورود تنها 5 درصد افزایش شهریه دارند و طی 10 سال گذشته دانشجویان جدیدالورود با 10 درصد افزایش شهریه مواجه بودند./فارس