اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

9 کشته و زخمی حاصل تصادفات امروز پراید


سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی گفت: 9 کشته و زخمی حاصل یکه‌تازی پراید در تصادفات امروز آذربایجان‌شرقی بود.

خبرگزاری فارس:حبیب حسینقلی‌زاده اظهار داشت: 2 کشته و 7 مصدوم حاصل دو مورد تصادف جداگانه پراید در جاده‌های آذربایجان‌شرقی طی امروز بود.

وی افزود: در یک مورد از این حوادث در پی واژگونی پراید در مسیر تبریز- اهر، یک نفر جان خود را از دست داد و 3 نفر نیز راهی بیمارستان شدند؛ این حادثه امشب اتفاق افتاده است.

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از حادثه دیگری با همین نوع خودرو خبر داد و متذکر شد: در این تصادف نیز یک دستگاه پراید در 75 کیلومتری تبریز-زنجان واژگون و دچار آتش‌سوزی شد.

حسینقلی‌زاده در پایان یک فوتی و 4 مصدوم را نیز حاصل این اتفاق ناگوار اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
4 کشته و 13 زخمی در این فاجعه..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

656 کشته و زخمی در تصادفات روز گذشته




 

بیشترین علت وقوع تصادفات فوتی عدم توجه به جلو با 39 درصد، تجاوز به چپ با 23 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با17 درصد بوده است.      

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تصادفات 24 ساعت گذشته منجر به کشته و زخمی شدن 656 نفر شد.

سرهنگ رسول ضیاءالدین در گفتگو با مهربا بیان این خبر افزود: در روز 23 شهریورماه 31 فقره تصادف فوتی و 479 فقره تصادف جرحی در کشور رخ داده که این تصادفات 40 کشته و 616 نفر مجروح برجای گذاشت.

وی اظهار کرد: بیشترین علت وقوع تصادفات فوتی عدم توجه به جلو با 39 درصد، تجاوز به چپ با 23 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه با17 درصد بوده است.

سرهنگ ضیاءالدین تصریح کرد: همچنین سواریها 71درصد، موتورها هفت درصد و تریلرها با 13درصد بیشترین مقصرین در تصادفات این روز بوده اند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: 31 درصد از تصادفات روز گذشته موجب واژگونی وسیله نقلیه و 12 درصد نیز موجب مرگ عابران پیاده شده است.