اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

85 عنصر القاعده در یمن اسیر شدند


نیروهای یمنی در عملیات خود در شهر زنجبار استان ابین، 85 نفر از عناصر تروریستی القاعده را به اسارت گرفتند.

خبرگزاری فارس: نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، 85 نفر از عناصر تروریستی وابسته به القاعده را در شهر «زنجبار» به اسارت گرفتند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی عناصر القاعده را در حالی به اسارت گرفتند که آنها تلاش می کردند به شهر زنجبار استان ابین نفوذ کنند.

منابع یمنی گزارش دادند که ارتش و کمیته های مردمی یمن منطقه زنجبار و ورودی‌های منطقه «لودر» استان ابین را از عناصر مسلح طرفدارا منصور هادی و تیرویست های القاعده پاکسازی کردند.

وزارت دفاع یمن اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی در جدیدترین حملات موشکی خود به مواضع نظامی عربستان، پایگاه‌های «المعزاب»، «عین الحاره» و «السایله» در استان عسیر را هدف قرار دادند.


ویدیو مرتبط :
جنایت های القاعده در یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشته و زخمی شدن 30 عنصر القاعده در یمن


انفجار مین در منطقه «صبر» استان لحج یمن به کشته شدن 8 نفر و زخمی شدن 22 نفر دیگر منجر شد.

خبرگزاری فارس: یک مین امروز(سه‌شنبه) در محل تجمع عناصر تروریستی القاعده و تحت حمایت عربستان در منطقه «صبر» استان لحج منفجر شد.

در این انفجار، 8 نفر از عناصر تروریستی القاعده کشته و 22 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش یمن و کمیته‌های داوطلب مردمی موفقیت‌های خوبی در استان لحج داشتند و حمله گسترده القاعده و تروریست‌های مسلح به پایگاه هوایی العند در استان لحج را که از بزرگترین و قدیمی‌ ترین پایگاه هوایی در جنوب یمن است، ناکام گذاشتند.