اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

8 کوهنورد مفقود شده در تفتان نجات یافتند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: تیم هشت نفره کوهنوردی اعزامی از شهرستان تایباد که هنگام بازگشت از صعود به قله 4050 متری تفتان به دلیل ناآشنایی بامنطقه، مفقود شده بودند، حوالی ساعت 24 دیشب با تلاش امداگران این جمعیت نجات یافتند.

خبرگزاری ایرنا: ˈمحمدامین حسین زهیˈ روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروه پس ازحدود هشت ساعت عملیات جستجو و امداد و نجات، پیدا شدند

وی اظهارداشت: عملیات نجات این کوهنوردان با شرکت هشت نفر از امدادگران کوهستان جمعیت هلال احمر خاش انجام شد.

کوه آتشفشان نیمه فعال تفتان معروف به بام شرق ایران با چهار هزار و 50 متر ارتفاع در محدوده شهرستان خاش و در فاصله حدود 180 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

قله تفتان در فصل بهار به سبب مساعد بودن شرایط آب و هوایی منطقه میزبان شمار زیادی از کوهنوردان سراسر کشور است.

رییس جمعیت هلال احمر خاش همچنین گفت: بر اثر بر خورد دو دستگاه خودرو پراید و پژو سواری در روزجاری در محور خاش به سراوان حوالی دو راهی گرنچین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

وی بیان کرد: با وقوع این حادثه یک تیم امداد جاده ای برای نجات سانحه دیدگان به محل اعزام شد و مجروحان را به بیمارستان خاش انتقال دادند.


ویدیو مرتبط :
ده صحنه ای که انسان ها از مرگ نجات یافتند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

17 مفقود شده در آبگرم سمنان نجات یافتند



اخبار حوادث - 17 مفقود شده در آبگرم سمنان نجات یافتند

رییس هلال احمر شهرستان سمنان از نجات 17 نفر که در منطقه آبگرم سمنان مفقود شده بودند، خبر داد.

ˈسیدحسین زرگرˈ به خبرنگار ایرنا افزود: در پی تماس تلفنی روز چهارشنبه نیروی انتظامی با هلال احمر مبنی بر مفقود شدن سه دستگاه خودرو در منطقه آبگرم سمنان بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه بشم به منطقه اعزام شد.

وی گفت: تیم عملیاتی متشکل از سه نفر امدادگر و نجاتگر به همراه یکدستگاه آمبولانس پس از حضور در منطقه به جستجو برای یافتن مفقودین پرداخت که پس از نیم ساعت تلاش سه خودرو شامل 17 سرنشین را پیدا کرد و با هماهنگی نیروی انتظامی به سمنان انتقال داد.

وی با بیان اینکه این حادثه سه شب شب در این منطقه رخ داد ، افزود: این سه خانوار به دلیل تاریکی هوا و شناخت نداشتن از منطقه گرفتار شده بودند.

آبگرم منطقه ای در شمال غرب شهرستان سمنان است که به دلیل داشتن چشمه های آبگرم مردم به این منطقه عزیمت می کنند.
اخبار حوادث - ایرنا