اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

8 کشته و 24 زخمی بر اثر برخورد تریلی هوو با چند خودروی سواری و اتوبوس



تصادف در محور درگز به مشهد

در محور درگز به مشهد رخ داد
8 کشته و 24 زخمی بر اثر برخورد تریلی هوو با چند خودروی سواری و اتوبوس

بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با چند خودروی سواری و اتوبوس هشت نفر کشته و ۲۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از درگز، ساعاتی قبل بر اثر تصادف یک دستگاه کامیون با چند خودروی سواری و اتوبوس در محور درگز به مشهد پنج نفر در دم جان باختند و 3 نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

اخبار تکمیلی درباره علت تصادف و تعداد کشته و زخمی‌شده‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

/فارس


ویدیو مرتبط :
برخورد تریلر هوو با ۱۲ سواری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برخورد کامیونت با اتوبوس در لردگان 11 کشته و زخمی بر جای گذاشت



 برخورد کامیونت با اتوبوس در لردگان 11 کشته و زخمی بر جای گذاشت

برخورد یک دستگاه کامیونت با اتوبوس مسافربری بین شهری در محور ارتباطی شهرکرد به استان خوزستان ، پنج کشته و شش زخمی برجای گذاشت.

مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مجروحان این سانحه که صبح امروز در 10 کیلومتری بخش منج از توابع شهرستان لردگان چهار محال و بختیاری رخ داد در حال انتقال به بیمارستان شهدای لردگان هستند.

ˈامیر معتمدیˈ افزود : اتوبوس حادثه دیده از سمت استان خوزستان به اصفهان در حرکت بود که با کامیونتی که از طرف مقابل حرکت می کرد به شدت برخورد کرد.

سرهنگ ˈحمزه رفیعیˈ فرمانده پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کارشناسان پلیس را در صحنه تصادف حضور دارند و دلایل وقوع حادثه متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش ایرنا، محور لردگان به استان خوزستان به علت ترانزیتی بودن، از مسیرهای پرتردد کشور است که از زیرساخت های لازم برای تردد مسافران برخوردار نیست.

/ایرنا