اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

8 پیشنهاد برای علاقه‌ مندان به موسیقی پاپ


خوانندگان موسیقی پاپ از یکم اردیبهشت‌ماه ساز و آواز خود را در سالن‌های تهران کوک خواهند کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد: خوانندگان موسیقی پاپ از یکم اردیبهشت‌ماه ساز و آواز خود را در سالن‌های تهران کوک خواهند کرد.

محمد علیزاده 1 و 2 اردیبهشت‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه خواهد رفت و قطعات خاطره‌انگیز خود را برای هوادارانش اجرا خواهد کرد. این اجرا هر شب در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و بهای بلیت‌های کنسرت 45 تا 130 هزار تومان اعلام شده است. امین رستمی که از خوانندگان جوان موسیقی پاپ است، 6 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی می‌خواند. این اجرا ساعت 21:30 برگزار می‌شود و بهای بلیت‌های آن 35 تا 120 هزار تومان خواهد بود.

این در حالی است که فرزاد فرزین که به‌تازگی آلبوم «6» را منتشر کرده، 8 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 و همچنین 9اردیبهشت‌ماه در دو سانس 18:30 و 21:30 با همراهی ارکستر بزرگ روی صحنه خواهد رفت. میزبانی این اجرا نیز برعهده سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی خواهد بود و علاقه‌مندان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های 25 تا 130 هزار تومانی بخرند. همچنین تالار ایوان شمس میزبان خواننده جوان دیگری به نام محمد قلی‌پور است که اجرای خود را در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار می‌کند. قیمت بلیت‌های این اجرا 40 تا 80 هزار تومان است.

 10 اردیبهشت‌ماه نوبت گروه موسیقی «سون» است که اجرای خود را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه ببرد. این کنسرت در دو سانس 18:30 و 21:30 برگزار خواهد شد و قیمت بلیت‌هایش هم 45 تا 130 هزار تومان اعلام شده است.

 همین سالن، 20 اردیبهشت‌ماه میزبان علی‌عبدالمالکی و هوادارانش خواهد بود که قرار است، کنسرت خود را ساعت 21:30 برگزار کند. سقف بلیت‌فروشی این اجرا نسبت به کنسرت‌های دیگر بالاتر است و قیمت بلیت‌های اجرا 40 تا 140 هزار تومان خواهد بود. امید جهان نیز 21 اردیبهشت‌ماه در این سالن اجرا خواهد داشت. اجرایی که ساعت 21:30 برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌هایش 40 تا 120 هزار تومان است. اما حمید عسگری قصد دارد، قطعات آلبوم جدیدش را 4خردادماه در همین سالن بخواند. این کنسرت در دو سانس 18:30 و برگزار می‌شود و بهای بلیت‌های آن 50 تا 140 هزار تومان خواهد بود.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/1040698/#ixzz45U5OTqOT


ویدیو مرتبط :
علاقه مندان به گیتار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

Shazam بهشتی برای علاقه‌مندان به موسیقی


شازم یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است.اگر تمایل دارید نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را بدانید تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی آیفون یا اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید.

زومیت: شازم یکی از نرم افزارهای پرطرفدار تلفن های هوشمند است.اگر تمایل دارید نام خواننده و یا آهنگ در حال پخش را بدانید تنها کافی است برنامه Shazam را باز کنید و اجازه دهید گوشی آیفون یا اندرویدی شما هم کمی آهنگ را گوش کند! پس از چند ثانیه می توانید اطلاعات مربوط به آهنگ شامل نام آهنگ، نام خواننده و حتی متن آهنگ را داشته باشید. این نرم افزار هم به صورت رایگان و هم به صورت غیررایگان برای دستگاه های Apple و اندروید موجود است. در ادامه لینک دانلود، نحوه نصب و سایر امکانات برنامه را مشاهده می کنید.

Shazam بهشتی برای علاقه‌مندان به موسیقی

اگر هنوز دستگاه Apple خود را جیلبریک نکرده اید، می توانید از نسخه رایگان شازم استفاده کنید. در نسخه رایگان این Application متن آهنگ ها به شما نمایش داده نمی شوند. ولی همچنان می توانید نام آهنگ و نام خواننده را مشاهده کنید.

Shazam نه تنها به شما کمک می کند که نام آهنگ ها و خواننده آن را بدست بیاورید بلکه در تقویت زبان انگلیسی نیز به شما کمک می کند. در واقع شما می توانید همزمان با شنیدن آهنگ، متن آن را نیز مشاهده کنید و این روش در یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک بزرگی خواهد کرد. توجه داشته باشید که Shazam یک برنامه آنلاین است و بدون اینترنت کاربردی ندارد.


Shazam بهشتی برای علاقه‌مندان به موسیقی

لینک دانلود مستقیم از iTunes