اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

7000 کد و رشته محل دانشگاه آزاد بدون متقاضی



اخبار,اخبار دانشگاه,دانشگاه آزاد اسلامی

 

اخباردانشگاه - 7000 کد و رشته محل دانشگاه آزاد بدون متقاضی

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فضا و تجهیزات کد و رشته‌های بدون متقاضی دانشگاه آزاد، گفت: قرار است از این امکانات و تجهیزات برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد استفاده کنیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد:‌ 7000 کد و رشته محل دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بدون متقاضی است.

دکتر میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم بازنگری و بازبینی رشته‌ها واحدهای دانشگاهی، اظهار کرد:‌ در دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع زمانی مختلف رشته‌هایی از شورای گسترش آموزش عالی به منظور توسعه مجوز گرفته‌اند که امروزه به خاطر تغییرات جمعیتی ایران دیگر متقاضی ندارند و صندلی‌های آنها خالی مانده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از فضا و تجهیزات کد و رشته‌های بدون متقاضی دانشگاه آزاد، گفت: قرار است از این امکانات و تجهیزات برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد استفاده کنیم.

به گفته میرزاده، در مقطع تحصیلات تکمیلی تقاضاهای خوبی هم در دانشگاه‌های دولتی و هم در دانشگاه آزاد وجود دارد و جذب این دسته از دانشجویان هم به نفع کشور و هم به نفع دانشجویان است.

اخباردانشگاه - ایسنا


ویدیو مرتبط :
کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات تكمیل ظرفیت كنكور ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد/امكان انتخاب 10 رشته محل جدید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جزییات تكمیل ظرفیت كنكور ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد/امكان انتخاب 10 رشته محل جدید

رییس مركز آزمون دانشگاه آزاد از امكان انتخاب رشته محل مجدد در مرحله تكمیل ظرفیت آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خبرداد.

دكتر ناصر اقبالی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینكه در آزمون كارشناسی ارشد امسال امكان انتخاب رشته محل مجدد برای قبول نشدگان در مرحله تكمیل ظرفیت فراهم شده است، اظهار كرد: داوطلبانی كه در آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پذیرفته نشده‌اند می‌توانند در مجموعه امتحانی كه شركت كرده‌اند مجددا رشته محل انتخاب كنند.

وی افزود: از آنجایی كه در آزمون كارشناسی ارشد امسال داوطلبان در یك مجموعه امتحانی شركت كرده‌اند در صورتی كه قبول نشده باشند می‌توانند گرایش‌های رشته امتحانی خود را كه در مجموعه امتحانی قرار دارد، انتخاب كنند.

رئیس مركز آزمون دانشگاه آزاد ادامه داد: رشته محل‌هایی كه در مرحله تكمیل ظرفیت اعلام می‌شود متشكل از برخی رشته محل‌های پردیس‌های علوم تحقیقات، رشته محل‌هایی جدید التاسیس و رشته محل‌هایی است كه در مرحله ثبت‌نام پذیرفته شدگان اولیه تكمیل نشده بود.

اقبالی با اشاره به امكان انتخاب 10 رشته محل در مرحله تكمیل ظرفیت برای قبول نشدگان آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به ایسنا گفت: برای كلیه داوطلبانی كه در آزمون كارشناسی ارشد امسال قبول نشده‌اند امكان این انتخاب فراهم شده است.

رییس مركز آزمون تاكید كرد: زمان انتخاب رشته محل مجدد در آینده‌ای نزدیك منتشر می‌شود./ایسنا