اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

70 کودک در دیالی داعشی شده‌اند



 

اخبار,اخباربین الملل,سران داعش

رئیس کمیته امنیتی در شورای استان دیالی فاش کرد بیش از 70 کودک از اهالی این استان به داعش پیوسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "صادق الحسینی" روز شنبه به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: اطلاعات تأیید شده حاکی است که بیش از 70 کودک از مناطق مختلف استان دیالی به داعش پیوسته‌اند، و اکثر این کودکان از افراد نزدیک به سران و عناصر این گروه تروریستی هستند.


الحسینی خاطرنشان کرد: بیشتر این کودکان، طی ماه‌های گذشته و دوران کنترل داعش بر مناطق مختلف دیالی، به این گروه تروریستی پیوسته‌اند.


الحسینی افزود: این کودکان اکنون در محدوده استانهای کرکوک و صلاح الدین و موصل هستند، و برخی از آنان نیز مأمور انجام عملیات انتحاری شده‌اند.


وی تأکید کرد: سران داعش اهمیت بسیاری برای به خدمت گرفتن کودکان قائل هستند، تا از آنان نسل دوم این گروه تروریستی را به وجود بیاورند.


سومریه نیوز تأکید کرد که سرویسهای امنیتی دیالی، طی ماه‌های گذشته چندین کودک انتحاری را کشته اند. این کودکان قصد داشتند به وسیله خودروهای بمبگذاری شده به نیروهای نظامی حمله کنند.


  اخبار  بین الملل   - سایت  العالم 


ویدیو مرتبط :
اعترافات کودک داعشی به لواط بین داعشی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل کودک شیطانی با 70 جراحت!



زوج کانادایی رقم زدند؛

قتل کودک شیطانی با 70 جراحت!

 

 ,اخبار,اخبار حوادث,حوادث جدید

 

زوج کانادایی پس از گذشت چهار سال به قتل یک کودک هفت ساله اعتراف کردند.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، بنابر اعلام پلیس کانادا، این زوج سال 2008 میلادی دختری را پس از ضرب و شتم فراوان به قتل رسانده و جسد او را در آپارتمانشان دفن کردند. اما از قبول این اتهام سرباز ‌می‌زدند.

به گفته پلیس «تورنتو»، مادر "کیتلین" که به دلیل قاچاق موادمخدر به زندان افتاده بود، ‌دخترش را تا پایان دوران محکومیتش به این زوج که از دوستانش بودند، سپرد.

در گزارش پزشکی قانونی آمده حدود 70 محل جراحت در بدن این کودک وجود داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونایتدپرس، پلیس در بررسی خانه این دو متهم نوشته‌هایی پیدا کرد که در آن نوشته شده بود: «کیتلین یک کودک شیطانی است و باید بمیرد.»/جام نیوز