اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

69 ضربه چاقو پایان دوئل پسران عاشق/دختر زیبا حادثه آفرید+عکس



حوادث امروز,مرگ  پسر عاشق

69 ضربه چاقو پایان دوئل پسران عاشق/دختر زیبا حادثه آفرید+عکس

به گزارش پلیس پایان دوئل دو نوجوان 19 و 16 ساله پس از درگیری خشونت آمیز در ساعات خارج از مدرسه با مرگ وحشتناک نوجوان 16 ساله با 69 ضربه چاقو پایان یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز مایکل گراهام 19 ساله و مک یولی 16 ساله به دلیل برقراری رابطه دوستی با یکی از همکلاسی های دختر خودشان در یک نزاع و درگیری خونین منجر به مرگ مک یولی 16 ساله شد.

این دو نوجوان برای جلب توجه آنجلا از هیچ تلاش رویگردان نبودند و در ساعات داخل و یا خارج از مدرسه دانش آموزان دیگر بارها و بارها شاهد نزاع و درگیری بین آن دو بودند و حتی تلاش مدیر مدرسه با جدا کردن کلاس های این 3 نوجوان از یکدیگر برای پایان دادن به حملات دیوانه وار آنان بی فایده بود.

درگیری آن ها در حالی به پایان رسید که مایکل گراهام مسلح به یک چاقو دو زبانه بعد از پایان ساعت مدرسه در یکی از خیابان های مجاور به انتظار همکلاسی بی دفاع خود نشست و در نهایت از پشت سر به طرف مک یولی حمله ور شده و وی را با ضربات متعدد از پای درآورد و از صحنه جرم گریخت.

وی در حالی که پریشان و خون آلود بود توجه پلیس گشت را به خود جلب کرده و دستگیر شد.

چاقو دوزبانه وی پس از دستگیری و کشف جسد کنار مقتول کشف و ضبط شد.

در دادگاهی که روز گذشته در شهر اسکاربور در شمالی ایالت یورکشایر برگزار شد قاضی دادگاه با مورد خطاب قرار دادن وی با نام بزدل و ترسو وی را برای همیشه به زندگی در زندان محکوم کرد.

به گزارش پزشکی قانونی ضربات چاقو 69 ضربه گزارش شده و این ضربات را حتی وحشی ترین حیوانات بر بدن قربانی خود وارد نمی کنند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تست ضربه ایفون 5 iphone 5 apple ضربه با چاقو چکش کلید تصادف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان دوئل مرگبار زن و مرد جوان با 30 ضربه چاقو



پایان دوئل مرگبار زن و مرد جوان با 30 ضربه چاقو

محاکمه مرد جنایتکار که در جریان دوئل مرگبار با همسرش او را با 30 ضربه چاقو از پا در آورده بود، به دلیل حاضر نشدن متهم در جلسه دادگاه به روز دیگری موکول شد.

به گزارش مهر، صبح روز دهم فروردین سال گذشته مردی در تماس با پلیس 110 از قتل همسرش خبر داد.

دقایقی بعد تیمی از کارآگاهان همراه بازپرس ویژه قتل در محل جنایت در یکی از روستاهای شهرستان رباط کریم حاضر شدند. آنها پس از ورود به قتل گاه زن جوان با جسد او در حالیکه با ضربه های متعدد چاقو از پا در آمده بود روبرو شدند.

در نخستین بررسی ها مشخص شد مقتول به نام نرگس 35 ساله اختلاف شدیدی با شوهرش داشته و چند بار از سوی او تهدید به قتل شده بود. در ادامه همسر مقتول به نام فیصل دستگیر شد که در بازجویی ها به قتل نرگس اعتراف کرد.

پس از تکمیل تحقیقات در دادسرا پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

مرد جنایتکار صبح روز 21 دی ماه سال گذشته پای میز محاکمه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: در تعطیلات نوروز برای دیدن خانواده همسرم به شهرستان رفتیم در آنجا او به من تهمت زد که با زنان دیگر ارتباط پنهانی دارم. من هم عصبانی شدم و نرگس را به قتل تهدید کردم. جلوی خانواده اش به او گفتم وقتی به خانه برگردیم تو را تکه تکه می کنم. شب حادثه تصمیم خودم را گرفته و کاردی را زیر بالشم مخفی کردم. صبح که از خواب بیدار شدم دیدم چاقو در دست نرگس است او مرا تهدید کرد و گفت: نقشه ات لو رفته و حالا من تو را می کشم. به طرفم حمله کرد که چاقو را از دستش گرفته و چندین ضربه به بدنش وارد کردم وقتی از مرگش مطمئن شدم با پلیس تماس گرفته و موضوع را به آنها اطلاع دادم.

قاضی اصغر عبداللهی رئیس شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران و 4 قاضی مستشار پس از آخرین دفاعیات متهم و با توجه به درخواست قصاص از سوی اولیاء دم فیصل را به قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند.با اعتراض متهم به حکم مجازاتش پرونده برای رسیدگی نهایی به شعبه 11 دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دادگاه حکم اعدام را به دلیل مطرح نشدن تقاضای پدر مقتول در دادگاه نقص کرده و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه بازگرداندند.

صبح امروز اولیای دم مقتول و متهم به دادگاه احضار شدند تا پرونده با رفع نقص و صدور حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شود که به دلیل عدم انتقال متهم به دادگاه، جلسه محاکمه به روز دیگر موکول شد/مهر