اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

60 کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس


سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی شهرستان انار بیان داشت:ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از یک دستگاه خودروی حمل متوفی بیش از ۶۰کیلوگرم تریاک کشف نمودند.

مشرق نیوز: سرهنگ جعفر غضنفری فرماندهی انتظامی شهرستان انار بیان داشت:ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در بازرسی از یک دستگاه خودروی حمل متوفی بیش از ۶۰کیلوگرم تریاک کشف نمودند.

وی در تشریح این خبر گفت:مامورین این فرماندهی در حین انجام ماموریت خود به یک دستگاه خودروی حمل متوفی که به مقصد اصفهان در حال حرکت بود مشکوک شده و در بازرسی فنی و دقیق تر از آن بیش از شصت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط نمودند .

غضنفری اظهار داشت:مجرمان و قاچاقچیان از شیوه های جدید و گمراه کننده ای جهت حمل مواد استفاده کرده بودند  که هشیاری پلیس این ترفند آنها را خنثی نمود و در این زمینه یک نفر متهم نیز دستگیر شده است.

۶۰ کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس

۶۰ کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس

۶۰ کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس

۶۰ کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس

۶۰ کیلو تریاک در آمبولانس حمل جنازه‌ +عکس


ویدیو مرتبط :
کشف بیش از 5 کیلو تریاک در نقده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 کیلو تریاک در معده جوان 20 ساله بود + عکس



اخبار حوادث - 3 کیلو تریاک در معده جوان 20 ساله بود + عکس

جوان 20 ساله ای که 261 بسته تریاک به وزن 3 کیلو و 100 گرم را بلعیده بود در شهرستان سربیشه خراسان جنوبی دستگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدرضا سرفرازی فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه اکیپ گشت یگان امداد هنگام کنترل خودروهای عبوری به جوان 20 ساله ای که از زابل به مقصد مشهد در حرکت بود مشکوک شده و وی را برای بازرسی دقیق تر به ستاد انتظامی شهرستان منتقل کردند.

وی افزود: با بررسی های اولیه مشخص شد که متهم مواد مخدر را به صورت بلعی حمل می کند که با انجام یک سری اقدامات، 261 بسته تریاک به وزن 3 کیلو و 100 گرم از متهم کشف شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه حمل مواد مخدر به صورت معده ای را خطرناک ترین نوع انتقال مواد افیونی دانست و گفت: در این روش حمل، جان فرد حامل مواد مخدر به شدت در معرض خطر قرار می گیرد و احتمال زنده ماندن وی و رسیدن به مقصد در سطح پایینی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار,اخبار حوادث ,مبارزه با مواد مخدر

اخبار حوادث - جام جم