اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

6 کشته در تصادف شرق تهران


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: در حادثه رانندگی در جاده آبسرد - کیلان عصر پنجشنبه شش نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

ایرنا: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اعلام کرد: در حادثه رانندگی در جاده آبسرد - کیلان عصر پنجشنبه شش نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

سرهنگ مهدی کرانیان در محل سانحه گفت: این حادثه براثر برخورد چهار دستگاه خودروی کامیون بنز اکسور، پی کی، سمند و پراید در جاده آبسرد - کیلان رخ داد.
 
وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پی کی در پیچ مقابل خود به سمت چپ منحرف شد و براثر سبقت غیرمجاز با یک دستگاه کامیون بنز برخورد کرد که سرنشینان آن در برخورد اولیه آسیب دیدند.
 
وی افزود: راننده کامیون با حرکت مسافتی به سمت چپ منحرف شد که در مسیر به یک دستگاه خودرو سمند برخورد کرد و در این حادثه دو خودرو با گذشتن از شانه خاکی کنار راه از شیب دومتری به پایین پرتاب شدند و کامیون بر روی سمند سقوط کرد که دراین حادثه پنج سرنشین سمند جان باختند.
 
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران همچنین به برخورد خودروی پراید با کامیون و سمند و وارد آمدن خسارت جزیی به آن در این حادثه اشاره کرد و گفت: در این سانحه راننده خودروی پی کی به علت جراحت شدید در درمانگاه آبسرد جان باخت و بقیه که هشت نفر هستند، مصدوم شدند.
 
مصدومان به بیمارستان سوم شعبان دماوند انتقال یافتند و پس از آن به بیمارستان امام حسین (ع) تهران اعزام شدند.


ویدیو مرتبط :
ده ها کشته در تصادف 2 اتوبوس در جاده تهران - قم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو کشته در تصادف اتوبوس و پیکان در تهران




 اخبار حوادث - دو کشته در تصادف اتوبوس و پیکان در تهران

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع حادثه تصادف مرگبار در محور تهران - کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

آرش رحمتی در گفتگو با مهر، با اعلام این خبر گفت: این حادثه ساعت 5 و 59 دقیقه صبح پنجشنبه بین یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد و یک دستگاه سورای پیکان در لاین شمالی اتوبان تهران- کرج بعد از پل فردیس رخ داد.

وی افزود: در این حادثه دو مرد 20 و 27 ساله در دم جان خود را از دست دادند.

به گفته رحمتی دو سرنشین خودروی پیکان که دو مرد 35 و 39 ساله هستند در این حادثه مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند. 

 

 اخبار حوادث - مهر