اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

56 تن در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند /نفر دچار قطع عضو شدند



چهارشنبه سوری,حوادث چهارشنبه سوری 

56 تن در حوادث چهارشنبه سوری مصدوم شدند / کاهش 35 درصدی عملیات آتش نشانان

حوادث چهارشنبه سوری امسال در تهران در حالی 35 درصد کاهش داشته که امدادگران اورژانس تا ساعت 12 شب 56 مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره گفت: تا ساعت 12 شب 56 تن در حوادث چهارشنبه سوری تهران دچار مصدومیت و سوختگی شدند که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: 39 تن دچار سوختگی ، 15 تن دچار ضایعات چشمی و 2 نفر دچار قطع عضو شدند. امسال تعداد مجروحان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

227 عملیات در پایتخت

رضا خوشزاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی هم در گفتگو با خبرنگاران گفت: تا ساعت 10 شب آتش نشانان 227 عملیات را در تهران انجام دادند که حوادث نسبت به سال قبل 35 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: شامگاه سه شنبه 5 هزار و 943 تماس با سازمان آتش نشانی گرفته شد که نسبت به سال قبل تعداد تماس ها افزایش داشته است./مهر

 


ویدیو مرتبط :
حوادث چهارشنبه سوری 93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

3 مرگ، 31 قطع عضو، 631 بستری و 2500 مصدوم در آخرین آمار چهارشنبه سوری



 اخبار حوادث خبرهای حوادث , حوادث روز

رئیس اورژانس کشور با اعلام آخرین آمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری از مرگ 3 نفر و مصدوم شدن 2500 نفر خبر داد که 1900 نفر درمان سرپایی شدند 31 نفر دچار قطع عضو شدند و 636 نفر بستری و شش نفر در ICU هستند.

به گزارش ایرنا ، امین صابری نیا ظهر چهارشنبه گفت: تعداد موارد مرگ حوادث چهارشنبه سوری 3 نفر است که در شهرهای تهران، رشت و قزوین رخ داد، علاوه بر آن 31 نفر دچار قطع عضو شدند.

وی افزود: 80 درصد موارد قطع عضو در دست و انگشتان بود و 760 نفر از مصدومان این حادثه نیز دچار آسیب چشمی از خفیف تا شدید شدند.

صابری نیا گفت: در مجموع، تعداد کل مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در کشور دو هزار و 538نفر است که 1900 نفر آنها به صورت سرپایی درمان شدند و 636 نفر در بیمارستان بستری شدند و از این تعداد هنوز شش نفر در آی سی یو هستند و وضعیت مناسبی ندارند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی رسانه ها و مراعات مردم سطح و شدت سوختگی ها نسبت به سال گذشته کمتر شده است، ضمن اینکه با توجه به اجرای طرح تحول سلامت و ارزان خدمات بیماستانی مراجعات مردم حتی برای خدمات سرپایی به بیمارستانها بیشتر شده است در حالی که در گذشته بسیاری از مردم در این حوادث خوددرمانی می کردند و به بیمارستان نمی آمدند.


 اخبار  حوادث  -  ایرنا