اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«5149» شماره تماس کجاست؟


سامانه شبانه روزی ۵۱۴۹ راه آهن آماده اطلاع رسانی و رسیدگی به شکایات هموطنان درباره همه قطارهای مسافری شبکه ریلی است.

خبرگزاری مهر: سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱ در سراسر کشور پاسخگوی به سوالات مشتریان و هموطنان است.

بر این اساس راه آهن اعلام کرد: مسافران و متقاضیان گرامی می‌توانند پس از تماس با شماره مذکور از خدماتی همچون برنامه حرکت قطار، خدمات تمامی شرکتهای مسافری، مراکز فروش بلیت و تعرفه و قوانین مربوط به آن ازجمله استرداد بلیت، صدور المثنی، حمل خودرو و توشه و همچنین بلیت بین‌المللی و اینترنتی، معرفی ایستگاه‌ها و ...بهره مند شوند.

همچنین متقاضیان پس از ورود به سامانه خدمات تلفن گویا به منظور استفاده از خدمات این سامانه از طریق اطلاعات گویا، فکس، کارشناسان سامانه اقدام کنند.

هموطنان و مسافران عزیز می‌توانند با ارسال پیامک به این شماره برای گزارش مشکلات احتمالی در قطاربه صورت آنلاین اقدام کنند تا متولیان سامانه در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم در خصوص رفع مشکلات را صورت دهند.


ویدیو مرتبط :
تغییر شماره تماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شماره تماس محمدرضا گلزار +عکس



اخبار فرهنگی - شماره تماس محمدرضا گلزار + عکس
همراه اول با ارسال پیامک جدید تبلیغاتی خود نحوه ارتباط و تماس مستقیم با محمدرضا گلزار را اعلام کرد.  در پی این اتفاق محمدرضا گلزار هم با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش این مطلب را عنوان کرده و نوشته است : گفتگو و ارتباط مستقیم با محمدرضا گلزار با ارسال كلمه گلزار یا RG به 2050(dar hamrahe avval)

اخبار,اخبار فرهنگی,شماره تماس محمدرضا گلزار,شماره تماس گلزار


اخبار فرهنگی - پارسی نیوز