اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

51 امضای نمایندگان برای استیضاح وزیر ورزش



51 امضای نمایندگان برای استیضاح وزیر ورزش

وی افزود: ما برای استیضاح وزیر ورزش اصرار داریم و اگر هم برخی از نمایندگان بخواهند امضای خود را پس بگیرند باز هم استیضاح حد نصاب دارد.

حسن کامران با بیان اینکه درخواست استیضاح عباسی ۵۱ امضا دارد، افزود: ما برای استیضاح وزیر ورزش اصرار داریم.

به گزارش فارس، حسن کامران نماینده مردم اصفهان و یکی از طراحان استیضاح وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:‌ هم‌اکنون درخواست استیضاح وزیر ورزش و جوانان 51 امضاء دارد و بعد از آغاز کار مجلس این استیضاح دوباره به جریان می‌افتد.

وی افزود: ما برای استیضاح وزیر ورزش اصرار داریم و اگر هم برخی از نمایندگان بخواهند امضای خود را پس بگیرند باز هم استیضاح حد نصاب دارد.

نماینده اصفهان ابراز امیدواری کرد که هیئت رئیسه مجلس همکاری لازم را برای این استیضاح انجام دهد و اظهار داشت: آقای عباسی برنامه‌ای برای جوانان ندارد، درحالی که وزارتخانه آقای عباسی هم مربوط به ورزش و هم مربوط به جوانان است ولی در این وزارتخانه توجهی به مسائل جوانان نمی‌شود.

کامران گفت:‌ همچنین در بحث ورزش هم بخاطر دخالت‌ها در فدراسیون‌ها و انتصابات پی‌درپی مسائلی مطرح شده و در کل دلیل این موضوع این است که وزیر ورزشی نیست./فارس


ویدیو مرتبط :
علت مخالفت برخی نمایندگان با استیضاح وزیر علوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اشتباه داوری



 

 

 

استیضاح وزیر ورزش و جوانان , استقلال , تراکتور سازی

 

نماینده مردم اهر در مجلس از جمع‌آوری امضا برای استیضاح وزیر ورزش و جوانان به دلیل اشتباه داوری در بازی استقلال و تراکتور سازی خبر داد.

به نقل از خانه ملت، غلامرضا مسعودی ریحان گفت: در بازی استقلال و تراکتور سازی که من نیز در ورزشگاه حضور داشتم٬ امید حدود هفتاد هزار نفر تماشاچی که در سرمای ۴ درجه زیر صفر به استادیوم آمده بودند٬ از بین رفت.

نماینده مردم هریس و اهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور٬ حمایت و مشارکت تماشاگران در عرصه ورزش در تمام دنیا  به عنوان سرمایه اجتماعی برای کشور تلقی می‌شود و لازم است از سرمایه اجتماعی برای ایجاد نظم و تامین امنیت کشور استفاده شود.

وی تصریح کرد: ورزش ما می‌توانست چنین استفاده‌ای را داشته باشد اما یک سوت و قضاوت نابجا و جانبدارانه از سوی داور باعث شد احساسات و هیجانات مردم جریحه‌دار شود و شور و نشاط مردمی که به ورزشگاه آمده بودند٬ به خشم و نفرت تبدیل شود.

خاطیان داوری با اشد مجازات تنبیه شوند

نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه فرصت تیم تراکتورسازی به تهدید و تخریب تبدیل شد٬ اضافه کرد: من در نامه‌ای که به آقای عباسی نوشتم و به امضای برخی از نمایندگان نیز رسیده است٬ خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش٬ نماینده‌ای از فدراسیون فوتبال٬ هیئت داوران٬ مدیر عامل تیم تراکتور٬ تربیت بدنی استان٬ مسوولین تیم تراکتور و نمایندگان شدم تا فیلم بازبینی شود.

عضو فراکسیون اقلیت با بیان اینکه این حرکت داور عامدانه بود٬ تصریح کرد: از وزیر می‌خواهیم با رسیدگی جدی به این موضوع٬ ضمن عذرخواهی از مردم آذربایجان و طرفداران تیم تراکتورسازی٬ خسارت وارده به این تیم را جبران و افراد خاطی را با اشد مجازات تنبیه کند تا شاهد تکرار این اتفاقات نباشیم.

به فیفا شکایت می‌کنم

وی با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزیر ورزش و جوانان گفت: من به دنبال استیضاح وزیر ورزش هستم که تاکنون ۵ نفر آن را امضا کردند؛‌ضمن آنکه فردا نیز بر اساس ماده ۲۱۹ آیین‌نامه و اصل ۸۹ قانون اساسی تذکر شفاهی خواهم داد.

مسعودی ریحان یادآور شد: تیم ما در جایگاه سوم جدول قرار داشت اما فدراسیون در این رابطه حساسیت نشان می‌دهد و گویا نمی‌خواهند تیم ما در صدر جدول دیده شود.

وی تاکید کرد در صورت رسیدگی نشدن به این موضوع به فیفا شکایت خواهد کرد.