اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 کشته و مجروح در 2 حادثه واژگونی مرگبار صبح امروز



اخبار,اخبارحوادث,حادثه واژگونی مرگبار


 اخبار حوادث -  5 کشته و مجروح در 2 حادثه واژگونی مرگبار صبح امروز

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث جاده‌ای صبح امروز، نجات و امداد رسانی به حادثه دیدگان دو خودروی سواری واژگون شده را تشریح کرد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به امداد رسانی به حادثه دیدگان یک دستگاه خودروی سواری پراید گفت:‌ساعت 6:52 دقیقه صبح امروز، ،حادثه جاده‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید از طریق سامانه 112 به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در این حادثه که در محور کاشان- بادرود به وقوع پیوست نیروهای امدادی از استان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند که پس از بررسی اولیه صحنه حادثه امدادگران متوجه شدند که 6 سرنشین این خودرو سواری دچار حادثه شدند.

درخشان در ادامه بیان داشت: امدادگران به سرعت عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند و یک مصدوم این حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند و همچنین به دلیل شدت حادثه  2نفر از سرنشینان خودرو پراید جان خود را از دست دادند.

واژگونی مزدا جان یک نفر را گرفت
سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه به واژگونی خودروی سواری مزدا و حادثه دیدن 3نفر اشاره کرد و گفت:‌ساعت 6:45دقیقه صبح امروز یک خودرو سواری مزدا در محور آرادان- گرمسار واژگون شد که پس از دریافت گزارش این حادثه امدادگران به محل حادثه اعزام شدند و کار امدادرسانی به 3حادثه دیده را آغاز کردند.

درخشان خاطر نشان کرد:‌ یک مجروح این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شد و متأسفانه یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

 


  اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
واژگونی مرگبار اتوبوس زائران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دو حادثه مرگبار برای اتوبوس‌های مسافربری / 28 تن کشته و مجروح شدند



در پی دو حادثه مرگبار اتوبوس های مسافربری 25 تن کشته و مجروح شدند.

 مرتضوی ، سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از تصادف مرگبار کامیون با اتوبوس مسافربری در محور مرکزی - شازند - سربند - توره و 12 کشته و مجروح در این حادثه خبر داد.

وی افزود: این تصادف در 13 کیلومتری از پلیس راه بروجرد رخ داده که در پی آن  12 تن مجروح و یک تن کشته شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطر نشان کرد: مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند.

**وازگونی مرگبار اتوبوس مسافربری  16 کشته و مجروح بجا گذاشت

حسین درویشی ، معاون عملیات سازمان امداد و نجات  در گفتگو با خبرنگار ما از حادثه دیگری در این محور خبر داد و گفت: ساعت 10:20 دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور قدیم ساوه - تهران واژگون شد.

وی افزود: در این حادثه 3 تن از هموطنانمان کشته و 13 تن مصدوم شدند.


  اخبار  حوادث - باشگاه خبر  نگاران