اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 کشته در حمله مسلحانه در ترکیه



 حمله مسلحانه در ترکیه , تعداد كشته شدگان در حمله مسلحانه در ترکیه

5 کشته در حمله مسلحانه در ترکیه

در حمله مسلحانه در استان ماردین در شرق ترکیه پنج نفر کشته شدند.

این حمله دقایقی پیش در مقابل زندان این استان بوقوع پیوست و براساس نخستین اطلاعات سه تن از کشته شدگان کودک بودند.

در پی این حادثه تعداد زیادی آمبولانس و نیروی پلیس به محل اعزام شده و پلیس ماردین تدابیر امنیتی گسترده ای در منطقه اتخاذ کرده است./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
حمله پ ک ک به اتوبوس ایرانی در ترکیه و کشته شدن هموطن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات حمله مسلحانه به خودروی حمل متهمان در شیراز/ یک زن کشته شد



اخبار حوادث- جزییات حمله مسلحانه به خودروی حمل متهمان در شیراز/ یک زن کشته شد

فرمانده انتظامی استان فارس جزئیات حمله روزگذشته، گروهی از افراد ناشناس به خودروی حامل متهمان به قصد ربودن آنها را شرح داد.

 سردار سرتیپ پاسدار سیروس سجادیان صبح امروز (یکشنبه) در تشریح جزئیات این خبر گفت: در شهریور ماه امسال، سه تن که دو نفر آنان بلوچ و یک نفر شیرازی بود، کودکی را در شیراز ربوده و به زاهدان منتقل می‌کنند که با اقدامات به موقع پلیس، آدم‌ربایان دستگیر و کودک ربوده شده آزاد می‌شود.

وی اضافه کرد: این افراد در تاریخ 30 آذرماه (روز گذشته) قرار بود به دادگاه منتقل شوند که در مسیر انتقال، یک پژو با نزدیک شدن به یکی از اتومبیل‌های انتقال متهمان، اقدام به تیراندازی به قصد متوقف کردن اتومبیل و رهاسازی و ربودن متهمان می‌کند که با مقاومت نیروهای پلیس، خودرو متوقف شده و حمله کنندگان ضمن تیراندازی به سمت نیروهای پلیس و مردم، متواری می‌شوند.

سجادیان گفت: در این حادثه و در پی تیراندازی به یک دستگاه اتوبوس خط واحد، دو زن از سرنشینان آن اتوبوس مورد اصابت گلوله قرار گرفته و یک کودک به واسطه برخورد شیشه، به شکل سطحی مجروح می‌شود که با انتقال مصدومان به بیمارستان،‌ یکی از آنان که زنی 33 ساله بود فوت کرده و مصدوم دیگر که زنی 36 ساله است، مداوا می‌شود.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهروندی که در این حادثه جانش را از دست داد، گفت: افراد رباینده و تمام رابطان و کسانیکه زمینه را برای این اقدام فراهم کرده بودند، شناسایی شده‌اند و به زودی توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

به گزارش فارس، سجادیان با بیان اینکه خودروی اتوبوس مورد اصابت گلوله قرار گرفته در محور چهارراه عدالت به سمت کوزه‌گری در حرکت بوده و حمله کنندگان نیز بدون توفیق در عملی کردن نقشه خود، متواری شدند، تصریح کرد: حمله کنندگان سه نفر بودند که هویت همه آنان مشخص شده و همگی شناسایی شده‌اند.
اخبار حوادث - فارس