اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5 شهید ارتش ایـران در سوریه / تصویـر



جزئیاتی از مشخصات ۴ تن از تکاوران ارتش جمهوری اسلامی که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، تأیید شد.

به گزارش تسنیم، 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران است که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

 

اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,شهید

 

شهید «محسن قطاسلو» از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

 

اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,شهید

 

سروان «شهید مرتضی زرهرند» یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

 

اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,شهید

 

سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.


اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,شهید

 

اخبارسیاسی,خبرهای سیاسی,شهید

 

اخبار سیاسی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
نجات 1 سرباز زخمی ارتش سوریه و همراه توسط یک تانک ارتش سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گردان «شهید صدام حسین» به ارتش آزاد سوریه پیوست



گردان «شهید صدام حسین» به ارتش آزاد سوریه پیوست

یکی از افسران جدا شده از ارتش رژیم بشار اسد از تشکیل گردانی بنام «شهید صدام حسین» در حومه ادلب سوریه خبر میدهد.جولاق در ادامه سخنرانی خود در این نوار ویدئوئی می گوید: ما در حوالی حومه ادلب جنوبی همراه با ارتش میهنی آزاد هستیم و تا سقوط کامل رژیم بشار اسد مبارزه خواهیم کرد.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب: یکی از افسران جدا شده از ارتش رژیم بشار اسد از تشکیل گردانی بنام «شهید صدام حسین» در حومه ادلب سوریه خبر میدهد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ افسری بنام اسامه محمد جولاق که رتبه ی نظامی وی مشخص نیست و بعنوان رهبری شورشی در ویدئوئی در سایتهای اینترنتی مخالف با رژیم بشار اسد ، حضور در صف گروه های اسد را رد و اعلام کرد، من رهبری انقلابی بنام «اسامه محمد جولاق» بیان میدارم که همراه با گروهی از افسران و سربازان، گردانی را بنام«شهید صدام حسین» را تشکیل داده ایم و این چنین موجودیت خود را اعلام میداریم.

جولاق در ادامه سخنرانی خود در این نوار ویدئوئی می گوید: ما در حوالی حومه ادلب جنوبی  همراه با ارتش میهنی آزاد هستیم و تا سقوط کامل رژیم بشار اسد مبارزه خواهیم کرد./انتخاب