اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

5کشته در تصادف زنجیره‌ای آزاد راه خرم آباد- پل زال



 
 اخبار حوادث -  5کشته در تصادف زنجیره‌ای آزاد راه خرم آباد- پل زال

تصادف زنجیره‌ای چهار خودروی سبک و سنگین با یکدیگر در آزادراه خرم‌آباد - پل زال پنج کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

ططرپور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد در این باره گفت: امروز در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خرم آباد- پل زال و محبوس‌شدن سرنشینان خودرو‌ها، مرکز پیام بلافاصله زنگ ایستگاه امداد و نجات و آتش‌نشانان امام‌علی (ع) را به صدا درآورد که امدادگران ایستگاه امداد و نجات به همراه آتش‌نشانان ایستگاه امام‌علی (ع) روانه محل تصادف در آزادراه قبل از تونل اول شدند.

ططرپور گفت: پس از رسیدن آتش‌نشانان به این محل مشاهده شد که چهار خودروی سبک و سنگین از جمله پیکان و پژو ۴۰۵، کامیونت ایسوزو و کامیون با هم تصادف کرده‌اند که متاسفانه چهار نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ و یک نفر از سرنشینان پیکان در دم فوت کردند.

در این حادثه  یک نفر از سرنشینان کامیونت ایسوزو درون کابین خودرو محبوس و پای راستش شکسته بود که آتش‌نشانان بی‌درنگ عملیات‌ رهاسازی شخص مصدوم را آغاز کرده و پس بیرون آوردن این فرد از کابین خودرو او را به عوامل اورژانس ۱۱۵ حاضر در محل تحویل دادند.

او گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و شستشوی محل تصادف با تحویل آنجا به عوامل انتظامی و راهور حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

 اخبار حوادث  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تصادف درعوارضی بزرگ راه پل زال خرم اباد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

6کشته در تصادف زنجیره ای آزاد راه ساوه - همدان/15 زخمی در واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - یزد




اخبار حوادث - 6کشته در تصادف زنجیره ای آزاد راه ساوه - همدان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ساوه گفت: تصادف زنجیره ای 22 خودرو در آزاد راه ساوه - همدان موجب مرگ شش نفر و زخمی شدن 16 نفر شد.

ˈمحمد حسن باقریˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 22 و سه دقیقه به مرکز فوریت های پزشکی گزارش شد و شدت حادثه به حدی بود که یکی از سرنشینان خودروی پراید در آتش سوخت.

وی بیان کرد: این حادثه در کیلومتر 35 آزاد راه ساوه - همدان به وقوع پیوست.

وی گفت: واحد امدادی این سازمان در کمترین زمان به محل اعزام و مصدومان را پس از ارائه اقدامات اولیه به بیمارستان های شهید مدرس و شهید چمران منتقل کردند.

باقری ادامه داد: شش نفر از سرنشینان این خودروها در محل حادثه و پیش از رسیدن تکنسین های اورژانس 115 به دلیل شدت جراحات وارده جان باختند که از این تعداد یک نفر زن و مابقی مرد بودند.

کارشناسان پلیس راه ساوه - همدان نیز عدم توجه کافی رانندگان به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و مه غلیظ و لغزندگی جاده را علت وقوع این سانحه دانستند.
                                      ................................................
15 زخمی در واژگونی اتوبوس در مسیر تهران - یزد

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر تهران به استان یزد شامگاه دوشنبه در پنج کیلومتری شهرستان نایین 15 مجروح برجا گذاشت.

به گزارش ایرنا، ˈرضا عباسیˈرییس اورژانس نائین روز سه شنبه به ایرنا گفت : این اتوبوس به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده واژگون شد.

وی اظهارکرد: مجروحان این حادثه با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان حبیبیان نایین انتقال یافتند.

وی گفت: به دلیل بارش برف و لغزندگی جاده های این شهرستان شب گذشته شاهد واژگونی یک دستگاه کامیون خاور، برخورد دو کامیون بایکدیگر، برخورد یک دستگاه وانت با تریلر و واژگونی یک خودرو در جاده انارک بودیم که این حوادث چند مجروح داشت .

وی افزود : مصدومان این حوادث به مراکز درمانی منتقل شده اند.

نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار حوادث - ایرنا