اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

41 کشته در 24 ساعت گذشته در اوکراین


مقامات اوکراین و جدایی طلبان روس گرا اعلام کردند که دست کم 41 سرباز اوکراین و غیرنظامی در یکی از روزهای شدید خشونتها در ماههای اخیر در شرق اوکراین کشته شدند.

ایرنا: 41 سرباز و غیرنظامی طی 24 ساعت گذشته در درگیری های شرق اوکراین کشته شدند.

این تلفات شامل 13 کشته به دنبال گلوله باران یک اتوبوس در شهر دونتسک و همچنین 10 سرباز کشته شدن بوده است.

اردوارد باسورین یکی از فرماندهان جدایی طلبان اعلام کرد که 10 غیرنظامی در شهر گورلیوکا منطقه دونتسک کشته شدند. همچنین هشت تن دیگر نیز در یک منطقه لوهانسک کشته شدند.

این امار تلفات در حالی اعلام شده است که در روزهای اخیر درگیری ها در شرق اوکراین تشدید شده است و تشدید تنش ها در شرق اوکراین، جامعه جهانی را نگران کرده است و اقدامات دیپلماتیک غرب برای پایان دادن به بحران اوکراین همچنان ناکام بوده است.


ویدیو مرتبط :
استقرار سامانه اس 400 روسیه در سوریه در 24 ساعت گذشته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در 24 ساعت گذشته 32 نفر از هموطنان در حوادث جاده‌ای کشته شدند



رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از وجود ترافیک سنگین در ورودی کلان‌شهرها و استان‌های شمالی خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 32 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.

سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر خروجی‌های کلان‌شهرها و همچنین ورودیه استان‌های شمالی و خراسان رضوی دارای ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی ما این است که فردا نیز همین روند ادامه داشته باشد و ورودی استان‌های شمالی و همچنین مشهد از ترافیک بالایی برخوردار باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تعداد کشته‌ها و حوادث واقع شده در جاده‌های کشور گفت: براساس اطلاعات به دست امده در 24 ساعت گذشته حدود 32 نفر از هموطنان در حوادث جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

سردار مومنی خطاب به رانندگان و هموطنانی که قصد مسافرت با خودروی شخصی خود را دارند توصیه کرد تا با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و مسائل ایمنی را رعایت کنند.

 

اخبار حوادث - فارس