اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

400 زندانی لبهای خود را دوختند


بیش از 400 بازداشتی قرقیزستانی روز سه شنبه گذشته که در زندان های این کشور بدون محاکمه زندانی شدند با دوختن لبهای خود دست به اعتصاب زدند.

صبح بخیر: بیش از 400 بازداشتی قرقیزستانی روز سه شنبه گذشته که در زندان های این کشور بدون محاکمه زندانی شدند با دوختن لبهای خود دست به اعتصاب زدند.



به گزارش صبح بخیر، این زندانیان لبها و دهان خود را به دلیل ممنوع الملاقات بودن و رفتار خشونت آمیز مسئولان زندان و همچنین در اعتراض به بازداشت شدن آنها بدون هیچ محاکمه ای دوختند.

وکیل مدافع حقوق بشر قرقیزستان گزارش داد بیش از 400 زندانی که بدون محاکمه در زندان به سر می برند، لبهای خود را در اعتراض به برخورد و رفتارهای خشونت آمیز دوختند.


ویدیو مرتبط :
مشخصات سیستم اس 400 سامانه دفاع هوایی روسیه S-400

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند



 

 

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند

 

قشقاوی خبر داد؛

12 زندانی ایرانی در عراق آزاد شدند


بدنبال پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولی کشورمان در بصره، مقامات عراقی با آزادی 12 نفر از زندانیان ایرانی که به جرم ورود غیر مجاز در عراق دستگیر و زندانی شده بودند موافقت کردند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از آزادی 12 نفر از زندانیان ایران در عراق خبر داد.
حسن قشقاوی معاون کنسولی و ایرانیان وزارت امورخارجه در این زمینه اعلام کرد: بدنبال پیگیری‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد و سرکنسولی کشورمان در بصره، مقامات عراقی با آزادی 12 نفر از زندانیان ایرانی که به جرم ورود غیر مجاز در عراق دستگیر و زندانی شده بودند موافقت کردند...../تحلیل:ایلنا