اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 کشته در تصادف هولناک پژو 405 و پاترول



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه پاترول در محور کامیاران به کرمانشاه 2 کشته و 2 مجروح بجا گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، ظهر امروز یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 و یک دستگاه پاترول در محور کامیاران به کرمانشاه با یکدیگر برخورد کردند.

بر اساس این گزارش ، در این حادثه متاسفانه 2 نفر جان باختند و 2 نفر دیگر از سرنشینان این خودروها  نیز مجروح شدند.

محمد مرادی،فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه درباره این خبر گفت:علت وقوع این حادثه انحراف به چپ خودروی از سوی پژو 405 اعلام شده است.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تصادف هولناک پراید و زانتیا با پنج کشته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

6 کشته و 6 زخمی در تصادف پژو 405 با پراید



در پی وقوع تصادف بین یک دستگاه خودروی پژو 405 و پراید در محور "شوشتر - مسجد سلیمان" شش تن کشته و شش نفر دیگر مجروح شدند.

 سرهنگ بهروز حسنوند، فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور شوشتر - مسجد سلیمان نزدیک روستای "آب گنجی" بلافاصله عوامل گشتی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود : در بررسی های صورت گرفته مشخص شد، یك دستگاه خودرو پژو 405 به شدت با خودرو پراید برخورد و در این حادثه دو نفر از سرنشینان پژو 405 به همراه راننده و سه تن از سرنشینان پراید در دم فوت و شش سرنشین دیگر نیز مصدوم كه با كمك نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر با اشاره به اینكه سبقت غیر مجاز یكی از عوامل اصلی تصادفات مرگبار در دوطرفه بودن برخی از جاده ها است، به رانندگان هشدار داد؛ در هنگام رانندگی ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با احتیاط كامل و با صبر و حوصله اقدام به رانندگی كنند.

اخبار حوادث - پایگاه پلیس