اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 کشته در تصادف جاده گناوه (+عکس)



تصادف یک دستگاه کامیون با خودروی پراید در محور گناوه- دیلم 4 کشته و یک مجروح در پی داشت.

به گزارش خلیج فارس، این حادثه ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز (یکشنبه) در کیلومتر 25 این محور و نزدیک به روستای بینک رخ داده که در پی آن 4 نفر در صحنه فوت شده و یک مجروح نیز به بیمارستان انتقال یافت.
 
مسئول عملیات بحران مرکز فوریت های پزشکی بوشهر در این خصوص به خلیج فارس گفت: فوتی ها جزو سرنشینان پراید بوده که شامل 2 زن، یک مرد و یک کودک خردسال می باشند.
 
سید مجید حسینی با بیان اینکه تنها مصدوم این حادثه با اورژانس جاده ای روستای حصار به بیمارستان گناوه منتقل شده، گفت: وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
 
رییس جمعیت هلال احمر گناوه نیز گفت: باتوجه به شدت تصادف، امدادگران جمعیت هلال احمر برای رهاسازی سرنشینان پراید از ست نجات هیدرولیک استفاده کردند.
 
وی در گفتگو با ایرنا ادامه داد: شدت تصادف به حدی بود که شناسایی کشته شدگان به دشواری انجام شد.
 
صیادی یادآورشد: راننده پراید از اهالی گناوه بوده که در مسیر گناوه به دیلم مسافرکشی می کرده است.
 
رییس جمعیت هلال احمر گناوه بیان کرد: دراین عملیات، خودروهای نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر این شهرستان بکار گرفته شدند.
 
همچنین فرمانده پلیس راه استان بوشهر گفت: این حادثه به علت انحراف به چپ کامیون رخ داد.
 
گزارش خلیج فارس می افزاید: محور گناوه- دیلم از نقاط حادثه خیر شمال استان است که سوانح رانندگی در این مسیر نزدیک طی سالجاری قریب 40 نفر بوده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

اخبار حوادث - خلیج فارس

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

5 کشته در تصادف جاده گناوه (+عکس)



سرنشینان پژو پارس که یک مرد، زن و بچه بودند به دلیل آتش گرفتن خودرو در صحنه جان باختند و از دو سرنشین خودرو دیگر یکی در صحنه تصادف جان باخت و دیگر سرنشین آن پس از انتقال به بیمارستان این شهر فوت کرد.

دبیرستاد مدیریت بحران شهرستان گناوه گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو سواری در محور گناوه به دیلم پنج نفر کشته و دو تن مجروح برجای گذاشت.

حمزه مسعودی نیا روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این حادثه صبح امروز در نزدیکی روستای چاهک حدفاصل اردوگاه شهدای دانش آموزی رخ داد سه نفر از سرنشینان پژو پارس که از یک خانواده بودند و دو نفر از سرنشینان دیگر خودرو جان خود را ازدست دادند.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 
وی اظهارکرد: سرنشینان پژو پارس که یک مرد، زن و بچه بودند به دلیل آتش گرفتن خودرو در صحنه جان باختند و از دو سرنشین خودرو دیگر یکی در صحنه تصادف جان باخت و دیگر سرنشین آن پس از انتقال به بیمارستان این شهر فوت کرد.

دبیر ستاد مدیریت بحران گناوه از همکاری مجموعه دستگاههای ذی ربط بحران این شهرستان در امداد رسانی به آسیب دیدگان این حادثه رانندگی قدردانی کرد.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 
علت وقوع این حادثه ازسوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

جاده گناوه به دیلم در شمال استان بوشهر از نقاط حادثه خیز است که شالانه شمار زیادی از هموطنان جان خود را در این مسیر از دست می دهند.

 

اخبار حوادث - خبرگزاری جمهوری اسلامی