اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 نامزدی در واشنگتن برای یک فیلم ایرانی


فیلم کوتاه «ماجرای یک شب بارانی» به کارگردانی مهدی فرد قادری و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران، در جوایز آکادمی واشنگتن نامزد دریافت چهار جایزه شد.

ایسنا: «ماجرای یک شب بارانی» در ادامه موفقیت‌های جهانی خود این بار در چهار رشته آکادمی فیلم واشنگتن نامزد دریافت جایزه گردید.

مهدی فردقادری نامزد جایزه بهترین فیلمنامه ، منوچهر علیپور نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد ، مهسا فقهایی نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و کیان درجزی نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده‌اند. نامزدها و برندگان این آکادمی شانس دیده شدن توسط اعضای آکادمی اسکار را دارند.

ششمین دوره آکادمی فیلم و موسیقی واشنگتن امسال در حالی در پایتخت آمریکا برگزار می‌شود که نامزدها و برندگان آن در سال‌های گذشته موفق به نامزد و یا برنده شدن در جوایز اِمی، گرمی و اسکار شده‌اند.

جیم شریدان ، آنتونی پارکر ، ریچارد لوسه ، استیون باور ، کُنی لاموت ، لورن هالی و ریچارد تایسون برخی از از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد هنری هستند.

فیلم‌های کوتاه و بلندی که در رشته‌های مختلف این آکادمی نامزد شده‌اند، روزهای 20 و 21 آگوست در موزه ملی ناوی ، سالن بزرگ تئاتر بروک و همچنین سالن اصلی هتل هیلتون شهر واشنگتن به نمایش در خواهند آمد.

«ماجرای یک شب بارانی» که پیش از این ضمن حضور در بخش مسابقه جشنواره‌های «ریورساید» کالیفرنیا و «کان» فیلادلفیا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از جشنواره‌های «سینمای جدید» هالیوود و «کلونی» اوهایو شده است،سومین فیلم تک پلان مهدی فردقادری پس از فیلم‌های کوتاه «تناوب» و «دایره‌های معکوس» است و به تهیه‌کنندگی انجمن سینمای جوانان تهران تولید شده است.

برگزیدگان آکادمی فیلم واشنگتن بیست و دوم آگوست در هتل هیلتون شهر واشینگتن دی سی آمریکا معرفی خواهند شد.


ویدیو مرتبط :
خط نستعلیق ایرانی بر دیوارهای نمایشگاهی در واشنگتن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بزن و بکوب در شام ایرانی






بزن و بکوب در شام ایرانی



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.