اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 عضو باند وحشت به دار مجازات آویخته شدند



ارتباط نامشروع,اعدام اعضای باند وحشت

معاون دادستان کرمان:
4 عضو باند وحشت به دار مجازات آویخته شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: 4 عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد به دار مجازات آویخته شدند.

صبح امروز چهار عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در زندان مرکزی شهر کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

معاون دادستان کرمان  در این زمینه اظهار داشت: امروز چهار عضو اصلی باند وحشت با دارا بودن جرائمی مانند زنای به عنف، ارتباط نامشروع، آدم‌ربایی، زورگیری، باج‌گیری، سرقت و قدرت‌نمایی با سلاح سرد در زندان مرکزی کرمان به دار مجازات آویخته شدند.

علسیدی اذعان داشت: باند وحشت یک گروه هفت نفری بوده که چهار نفر از اعضای این باند به نام‌های فرزاد – ت، مسعود – خ، میثم – ص و علی – م به حکم اعدام محکوم شدند که حکم آنها به مرحله اجرا درآمد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب کرمان افزود: فرهاد – ت، مهرداد – پ و محمدرضا – م سه عضو دیگر باند وحشت هم به شلاق، تبعید و بیش از 25 سال حبس محکوم شده‌اند.

سیدی ابراز داشت: اعضای باند وحشت تعدادی زن را که از قبل دوستی‌های خیابانی با آنها داشته‌اند با زور و اجبار سوار خودرو کرده و به خارج از شهر و یا خانه‌هایی منتقل کرده و آنها را پس از اذیت و آزار و تجاوز به عنف و همچنین سرقت اموال در خیابان‌های شهر کرمان رها می‌کردند.

وی با بیان اینکه حمایت خانواده‌های مجرمان و عدم شکایت آسیب‌دیدگان موجب جسور شدن اعضای باند وحشت شده بود، اذعان داشت: این افراد قربانیان خود را به شکل وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار می‌دادند.

این مقام قضایی عنوان کرد: این مجرمان اعمال شوم خود را با استفاده از خودروهای سرقتی انجام می‌داده‌اند.

سیدی تأکید کرد: پرونده اعضای باند وحشت با توجه به حساسیت موضوع و تاکید مسئولان عالی قضایی استان کرمان در خارج از نوبت رسیدگی و طی کمتر از دو ماه منجر به صدور حکم در دادگاه کیفری استان کرمان شد.

وی از خانواده‌ها درخواست کرد که مراقب رفت و آمد فرزندان خود باشند، دوستانی که فرزندانشان در خارج از خانه دارند را شناسایی کنند و نسبت به آشنایی فرزندان خود با جنس مخالف حساسیت نشان دهند./فارس

 


ویدیو مرتبط :
گربه به دار آویخته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری ۳ عضو فراری باند وحشت



 

دستگیری ۳ عضو فراری باند وحشت

 

 

 با دستگیری ۳ عضو دیگر باند وحشت كه با ربودن مردم آنها را در یك كمپ زندانی می كردند، ابعاد تازه ای از جرایم سیاه آنها فاش شد.

 

هفته گذشته ماموران كلانتری ۱۴۰ باغ فیض پونك تهران پس از شكایت مردی مبنی بر این كه پسر گمشده اش در یك كمپ غیرمجاز در محله فرحزاد محبوس شده است، برای نجات مرد جوان به این محل اعزام شدند.

ماموران با هماهنگی قضایی وارد این محل شدند و ۷ مرد جوان را كه در اتاق های آنجا محبوس و بشدت شكنجه شده بودند، نجات دادند.

پس از منتقل شدن مردان جوان به كلانتری و تحقیقات از آنها معلوم شد كه همگی هنگام تردد در محله های غرب و شمال غرب تهران از سوی اعضای مخوف یك باند كه ماموران قلابی بودند، ربوده شده و پس از انتقال به این كمپ شكنجه شده و پول و اموالشان به سرقت رفته و تعدادی از آنها آزار و اذیت شیطانی شده اند.

با دستور ویژه بازپرس طوفانی، رئیس شعبه ۱۲ دادسرای ناحیه ۲ تهران، تحقیقات ماموران برای یافتن اعضای باند تبهكاری آغاز شد. در ادامه تحقیقات ماموران پی بردند كه آنها برای آزادی گروگان ها از خانواده هایشان مبالغی كلان اخاذی كرده اند.

 

انكار سركرده باند

به این ترتیب روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مخفیگاه صاحب كمپ كه مردی سالخورده و سركرده باند بود در غرب تهران شناسایی و دستگیر شد.

متهم در بازجویی های پلیسی اظهارات شاكیان را نپذیرفت و از اعمال مجرمانه ۳ پسرش و ۴ همدست دیگر آنها اظهار بی اطلاعی كرد.

با تحقیق مقدماتی، سركرده باند روانه زندان شد و با دستور قضایی بازپرس طوفانی پرونده در اختیار ماموران پایگاه یكم پلیس امنیت تهران قرار گرفت و جستجوها برای دستگیری اعضای فراری این باند مخوف ادامه پیدا كرد.

روز دوشنبه گذشته وقتی یكی دیگر از افراد به دام افتاده در این باند برای شكایت از آنها به دادسرای ناحیه ۲ تهران رفته بود، ناگهان مقابل یكی از شعبات دادسرا متوجه ۳ مرد جوان شد كه به اتهام مظنونیت در سرقت موتورسیكلت، دستگیر شده بودند.

با نزدیك شدن این فرد به ۳ متهم دستگیرشده، وی سراسیمه آن محل را ترك كرد و وارد شعبه ۱۲ دادسرای ناحیه ۲ تهران شد و به بازپرس طوفانی گفت : ۳ نفر از اعضای باند مخوفی كه ۱۰ روز در اسارتگاه آنها بودم اكنون به اتهام سرقت دستگیر شده اند.

بازپرس طوفانی با ثبت اظهارت این شاكی، دستور قضایی را صادر كرد و متهمان برای ادامه تحقیقات به پایگاه یكم پلیس امنیت تهران منتقل شدند. آنها در مواجهه حضوری با ده ها شاكی به همكاری با اعضای باند مخوف تحت تعقیب پلیس اعتراف كردند.

یكی از این متهمان كه جمال نام دارد، در اظهاراتش به بازپرس طوفانی گفت: ۲ ماه پیش به خاطر اعتیاد با خانواده ام مشاجره كرده و آنها مرا از خانه بیرون كردند.

در خیابان های شهر سرگردان بودم كه ۲ ماه پیش غضنفر ـ سركرده باند ـ مرا در خیابان دید و به كمپ آورد تا سرپناهی داشته باشم.

متهم یادآور شد: چند روز اول نمی دانستم آنها افراد را می ربایند تا از خانواده هایشان اخاذی كنند. با اطلاع از این موضوع، قصد فرار داشتم كه پسران غضنفر مرا كتك زدند و با تهدید و ایجاد وحشت همكاری ام با آنها را شروع كردم.

وی افزود: آنها در قالب گروه های ۵ یا ۶ نفره هر ۲ روز در میان از كمپ كه معروف به كمپ اجباری بود، خارج می شدند. بعد نیمه های شب ۳ تا ۵ مرد جوان را با دست و پای بسته به كمپ می آوردند و كتك می زدند.

متهم گفت: آنها از من نیز می خواستند تا در كتك زدن و شكنجه افراد ربوده شده به آنها كمك كنم كه برای ماندن در آن محل و دریافت مبلغی پول، خواسته شان را قبول می كردم.بعد از چند روز شكنجه افراد جوان، آنها را از اتاق های مخروبه خارج كرده و به اتاق بزرگ تری كه در انتهای كمپ متروكه بود، منتقل و در میان دیگر افراد ربوده شده كه هر هفته ۴۰ نفر می شدند، قرار می دادیم.

مرد شكنجه گر افزود: ۲ روز بدون آب و غذا در این محل می ماندند و بعد به محل های قبلی بازمی گشتند. یك مرد غریبه به همراه غضنفر و ۳ فرزندش، برخی از آنها را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار می دادند تا از خانواده هایشان پول اخاذی كنند.

با اعتراف این مرد، ۲ همدستش مورد بازجویی قرار گرفتند كه معلوم شد هر دوی آنها نیز معتاد بوده و در كمپ اجباری مسوولیت تهیه غذا و نگهبانی از اتاق های افراد ربوده شده را برعهده داشته اند.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. جست وجو برای دستگیری ۴ عضو مخوف این باند تبهكاری و فاش شدن دیگر جرایم آنها ادامه دارد.... / گزارش : جام جم آنلاین