اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

4 بار اعدام برای شكارچی دختران خردسال+عکس



اخبار,اخبار حوادث ,قتل عمد

 

اخبار حوادث - 4 بار اعدام برای شكارچی دختران خردسال+عکس

شکارچی دختران خردسال به اتهام ربودن 9 دختربچه و تجاوز به 4 تن از قربانیان به چهار بار اعدام و زندان وشلاق محكوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نخستین شکایت از متهم 16 آبان ماه سال 91 در کلانتری یوسف آباد مطرح شد. بررسی این شکایت نشان می داد مرد جوانی در پوشش سرویس مدرسه دختر خردسالی را سوار خودرو کرده و پس از انتقال قربانی خود به محلی خلوت او را مورد تجاوز قرار داده است.
 
با توجه به حساسیت موضوع تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده اما در مراحل اولیه نتوانستند به سرنخی دست پیدا کنند.
 
با گذشت زمان چندین شکایت مشابه دیگر در کلانتری یوسف آباد مطرح شد. بررسی شکایت ها نشان می داد دختران خردسال با خودروهای متفاوتی ربوده شده اند که این موضوع رسیدگی به پرونده را با مشکل روبرو کرد. از آنجا که وقوع کودک ربایی های سریالی در منطقه باعث ایجاد ناامنی شده بود چند تیم از ماموران کلانتری بسیج و پلیس آگاهی تحقیقات برای شناسایی مردم متجاوز را آغاز کردند.
 
سرانجام مهرماه سال‏ گذشته متهم پس از ربودن آخرین طعمه خود در منطقه یوسف آباد شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شد.
 
متهم در ابتدا منکر وقوع هر گونه جرمی شد که بازپرس پرونده دستور مواجهه حضوری وی با کودکان را صادر کرد. دختران خردسال پس از مشاهده مردم متجاوز به نام ابوالفضل دچار وحشت شده و دو تن از دختران که کمتر از 13 سال سن دارند بر اثر فشار روحی غش کردند. عنکبوت سیاه که هیچ راهی برای فرار از حقیقت نداشت سرانجام در بازجویی های قضایی پلیسی لب به اعتراف گشود.
 
متهم در چندین فقره از کودک ربایی های خود اقدام به سرقت طلای کودکان کرده بود.
 
متهم صبح زود با پرسه زدن در محله یوسف آباد و کارگر شمالی طعمه های خود را شناسایی کرده و به این بهانه که سرویس مدرسه خراب شده و وی به عنوان راننده سرویس به دنبال دانش آموزان آمده قربانیان را سوار خودرو می کرد.
 
بر روی لباس یکی از قربانیان آثار جرم وجود داشته که پزشکی قانونی پس از آزمایشات تخصصی تایید کرده مربوط به "دی ان ای" متهم است.
 
با توجه به نوع جرم پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز جلسه دادگاه به صورت فوق العاده و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد. در ابتدای جلسه دادگاه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست برای متهم تقاضای مجازات قانونی کرد. سپس شکات پرونده به طرح شکایت پرداخته و در پایان متهم به دفاع از اتهامات خود پرداخت.
 
بر اساس کیفرخواست ابوالفضل متهم به ربودن 9 دختر بچه و سرقت از آنها است. همچنین وی با اتهام آزار و اذیت چهار تن از قربانیان رو به رو است.
 
قضات دادگاه پس از محاكمه متهم او را به اتهام تجاوز به عنف به چهار بار اعدام، به اتهام آدم ربایی به 15 سال زندان و شلاق و به اتهام سرقت به 5 سال زندان و شلاق محكوم كردند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
جنایات داعش ازدواج با دختران خردسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شكارچی دختران جوان در آستانه اعدام



شكارچی دختران جوان در آستانه اعدام

شکارچی دختران جوان که در سال های 84 و 85 دو دختر را کشته و 5 دختر را با ضربات چاقو به شدت زخمی کرده بود به زودی به دار آویخته می شود.

به گزارش شرق، این متهم که علی نام دارد اولین جنایت خود را روز 30 آبان سال 84 انجام داد در آن روز دختر 24 ساله ای به نام ندا وقتی از محل کارش به خانه شان واقع در حوالی اتوبان بابایی تهران رسید زنگ را فشار داد تا مادرش در را باز کند اما در همین هنگام مرد ناشناسی به وی حمله کرد، او بعد از وارد کردن چند ضربه چاقو به ندا کیف وی را برداشت و گریخت. ندا در بیمارستان جان باخت و پلیس برای شناسایی قاتل وی به تکاپو افتاد اما سرنخی به دست نیامد تا اینکه علی روز 24 آذر همان سال به دختری دیگر در شرق تهران حمله کرد و بعد از زخمی کردن وی با چاقو کیفش را ربود.

سومین طعمه علی نیز دختری 26ساله به نام اعظم بود که جنازه اش پشت فرمان خودرو پرایدش در اتوبان باقری پیدا و معلوم شد کیف او نیز به سرقت رفته است. کارآگاهان که می دانستند با مجرمی سریالی طرف هستند تلاش های خود را برای دستگیری سارق ناشناس ادامه دادند اما باز هم ردی از علی به دست نیاوردند تا اینکه دو دختر دیگر در فاصله زمانی بسیار کم هدف حملات شکارچی دختران قرار گرفتند، یکی از این دختران که 16ضربه چاقو به شکم و قفسه سینه اش وارد شده بود در حالی زنده ماند که پزشکان تقریبا در مرگ وی تردیدی نداشتند.

اواخر همان سال دختری دیگر به شکل مشابهی هدف سارق ناشناس قرار گرفت و زخمی شد بعد از آن علی کارهایش را متوقف کرد تا اینکه بالاخره روز 11خردادماه آخرین طعمه خود را نیز با ضربات چاقو زخمی کرد و کیفش را ربود. موبایل این دختر در کیفش بود و علی با شماره های موجود در آن با طعمه اش تماس گرفت و مدعی شد به وی علاقه مند شده است. دختر جوان این موضوع را به پلیس اطلاع داد و با هماهنگی ماموران با سارق قرار ملاقات گذاشت به این ترتیب علی در محل قرار دستگیر شد.

این جوان در جلسه محاکمه اش که در دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد ابتدا ادعا کرد دختران را به خاطر پوشش نامناسب شان هدف قرار می داد اما در ادامه اقرار کرد این جرایم را با انگیزه دزدی انجام داده است. علی که به اعدام محکوم شده بود از آن زمان در زندان به سر می برد تا اینکه بالاخره پرونده وی برای اجرای حکم آماده شد و او به زودی پای چوبه دار می رود./شرق