اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

38 دختر، قربانی جشنواره انتخاب همسر!


هر سال حدود 40 هزار دختر و زن جوان در سوازیلند واقع در جنوب آفریقا در فستیوال هشت روزه انتخاب همسر جدید برای پادشاه مشارکت می کنند.

پایگاه خبری شبکه العالم: هر سال حدود 40 هزار دختر و زن جوان در سوازیلند واقع در جنوب آفریقا در فستیوال هشت روزه انتخاب همسر جدید برای پادشاه مشارکت می کنند.

 38 دختر هنگامی که تلاش می کردند خود را به فستیوال سالانه انتخاب همسر جدید برای پادشاه سوازیلند برسانند، در تصادف کشته شدند.

این حادثه روز جمعه یک روز قبل از انتخاب پانزدهمین همسر برای مسواتی سوم پادشاه سوازیلند اتفاق افتاد. بنا بر گزارشها، این دختران سوار در دو کامیون در بزرگراه، در حال حرکت به سمت محل اقامت خود بودند.

برخی گزارشهای اولیه حاکی از آن است که برخی از دختران بر اثر حادثه از کامیون ها به بیرون پرت شده و خودروهای دیگر آنها را زیر گرفته اند. 38 دختر در دم جان خود را از دست دادند و برخی دیگر به بیمارستان منتقل شدند.

برخی تصویربرداران می گویند که مقامات آنها را وادار کردند تا تصاویر حادثه را از دوربینهای خود پاک کنند. هنوز هیچ اظهارنظری از جانب کاخ پادشاه سوازیلند (واقع در مرزهای شمال شرقی جنوب افریقا)، در این باره مطرح نشده است.

سالانه حدود 40 هزار دختر و زن جوان در جشنواره هشت روزه انتخاب همسر جدید پادشاه سوازیلند مشارکت می کنند.


ویدیو مرتبط :
دختر امپراطور انتخاب همسر برای ولیعهد با حضور سولنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه يك دختر به همسر آينده اش!!



عاشقانه

عزيزم!

مي تواني خوشحال باشي، چون من دختر كم توقعي هستم. اگر مي گويم بايد تحصيلكرده باشي، فقط به خاطر اين است كه بتواني خيال كني بيشتر از من مي فهمي! اگر مي گويم بايد خوش قيافه باشي، فقط به خاطر اين است كه همه با ديدن ما بگويند"داماد سر است!" و تو اعتماد به نفست هي بالاتر برود!

اگر مي گويم بايد ماشين بزرگ و با تجهيزات كامل داشته باشي، فقط به اين خاطر است كه وقتي هر سال به مسافرت دور ايران مي رويم توي ماشين خودمان بخوابيم و بي خود پول هتل ندهيم!

اگر از تو خانه مي خواهم، به خاطر اين است كه خود را در خانه اي به تو بسپارم كه تا آخر عمر در و ديوارآن، خاطره اش را برايم حفظ كنند و هرگوشه اش يادآور تو و آن شب باشد!

اگر عروسي آن چناني مي خواهم، فقط به خاطر اين است كه فرصتي به تو داده باشم تا بتواني به من نشان بدهي چقدر مرا دوست داري و چقدر منتظر شب عروسيمان بوده اي!

اگر دوست دارم ويلاي اختصاصي كنار دريا داشته باشي، فقط به خاطر اين است كه از عشق بازي كنار دريا خوشم مي آيد... جلوي چشم همه هم كه نمي‌شود!

اگر مي گويم هرسال برويم يك كشور را ببينيم، فقط به خاطر اين است كه سالها دلم مي خواست جواب اين سوال را بدانم كه آيا واقعا "به هركجا كه روي آسمان همين رنگ است"؟! اگر تو به من كمك نكني تا جواب سوالاتم را پيدا كنم، پس چه كسي كمكم كند؟!

اگر از تو توقع ديگري ندارم، به خاطر اين است كه به تو ثابت كنم چقدر برايم عزيزي!

و بالاخره...

اگر جهيزيه چنداني با خودم نمي آورم، فقط به خاطر اين است كه به من ثابت شود تو مرا بدون جهيزيه سنگين هم دوست داري و عشقمان فارغ از رنگ و رياي ماديات است.