اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

34دختر و پسر به جرم حمل مشروب دستگیر شدند



اخبار ,اخبار حوادث ,حمل مشروب

اخبار حوادث -34دختر و پسر به جرم حمل مشروب دستگیر شدند

گردش 34 دختر و پسر جوان با وضعیت نامناسبپسران و دختران بدحجابی که قصد داشتند با یکدیگر توسط یک تور به نقاط گردشگری مرکزی ایران سفر کنند، قبل از حرکت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اینکه یکی از تور های فعال در زمینه گردشگری ایران که در شمال پاتخت می باشد اقدام به حمل مشروبات مسافران می کند، پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اخلاقی با بهره گیری از اطلاعات خود متوجه شدند تور مذکور با اجاره یک اتوبوس ولوو قصد دارد تعدادی مسافر دختر و پسر را برای ایران گردی عازم مناطق مرکزی کشور کند.

 

به همین منظور ماموران در ساعت 30 بامداد 18 اردبیهشت ماه به محل مراجعه و مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس ولوو در کنار خیابان در حال سوار کردن مسافران است که اغلب پسران و دختران جوان با وضعیت نامناسب می باشند سپس ماموران بلافاصله اتوبوس را که قصد حرکت داشت متوقف و به بررسی اولیه پرداختند.

 

در بررسی های اولیه مشخص شد تعداد مسافران 34 نفر بوده که برخی از این مسافران، مشروبات الکلی حمل می کردند.

 

پس از بررسی های بیشتر تعداد دو عدد مشروب الکلی از دختر جوانی به نام «لیلا» و یک بطری الکلی دیگر از پسری به نام «آرمان» و از زیر صندلی دو پسر دیگر نیز به نام «پیام» و «فرامرز» چهار عدد بطری مشروب کشف شد.

 

نامبردگان به همراه لیدر تور و راننده اتوبوس بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی تهران بزرگ با تائید این خبر، افزود: پلیس امنیت اخلاقی در برخورد با تور هایی که قوانین اسلامی را رعایت نمی کنند، هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
کشیشی که به جرم تجاوز به عنف دستگیر شد...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پسر دیپلمات معروف به جرم تعرض به دختر 13 ساله دستگیر شد + تصاویر



پسر یک دیپلمات معروف به جرم تعرض به یک دختر 13 ساله دستگیر شد.

 محمود رحمان رحیمون که گفته می شود پسر 20 ساله محمود مراد رحیمون یکی از دیپلمات های پاکستانی در شهر نیویورک است به جرم تعرض به یک دختر 13 ساله اهل برانکس در این هفته دستگیر شد.

بر اساس گزارش نیویورک دیلی نیوز محمود رحمان از طریق اپلیکیشن چت موبایل با دختر 13 ساله آشنا شده بود و قبل از تعرض به وی چندین بار او را ملاقات کرده بود.

به گزارش نیویورک دیلی نیوز، پلیس از این ماجرا از طریق پدر دختر مطلع شده است.

محمود به تعرض، سوء استفاده، و تجاوز به دختر زیر 13 سال محکوم شده است.

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز جنسی

 

اخبار,اخبارحوادث, تجاوز جنسی

اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران